Sahabat Alam Maya

Thursday, May 19, 2011

Tukar Syiling Baru

Sebelum ini syiling rumah mak munna cuma guna syiling plywood yang biasa je. Di sebabkan zaman dah maju dan syiling lama pun dah teruk sangat jadi parents munna tukar kepada syiling kapur pula.
Siapa-siapa area Temerloh yang nak tukar syiling rumah mereka boleh hubungi munna ye... munna kasi kawtim dengan kontraktor tu...


ini rupa masa belum pasang kawah telur kat tengah-tengah tu..


Perlukan 4 orang yang kena pegang sebab berat sungguh kawah tu...


Ini rupa yang dah siap pasang... tapi ini belum siap lagi... belum cat dan kipas pun belum pasang lagi...

Disebabkan mak munna tak upah orang utuk mengecat syiling tu.. anak menantu dia bergilir-gikir siapkan cat syiling ni...

25 comments:

  1. wahhh .. munna. dah siap nnt mesti lawa, kan.

    ReplyDelete
  2. wah.....lps nie makin cantik umah mak akak...hihihihi

    ReplyDelete
  3. cayok la... raya bersyiling baru

    ReplyDelete
  4. PAKAI SYILING KAPUR MMG CUN..SIAP ADA API DOWNLIGHT LAGI.

    ReplyDelete
  5. sungguh cantik..hahaha,sib baik sy xde rumah lagi n duduk kat johor,kalu tak,mesti dah mntk tlg munna dah..

    ReplyDelete
  6. mmg lawa guna syiling kapur gtu..
    cuma harus hati2 takut masuk air..abislah..

    mcm rumah akak..kene tempias hujan..da nmpk mcm menggelembung kat stu..huhu..pastu nmpk da kekelabuan warnanya...

    ReplyDelete
  7. wah....lawa dah syiling rumah.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    NAK TUTUP BLOG

    ReplyDelete
  8. Cantik ar siling rumah akak pasni :)


    **Ingtkan td duit syiling**hehee :)
    rupanya syiling rumah :)

    ReplyDelete
  9. dah siap cantiklah munna.buat satu rmh ke..berapa reganya ye..

    ReplyDelete
  10. cantik... sekarang mmg dah ramai pakai siling kapur ni...

    ReplyDelete
  11. heheh lawa syiling~ pasni cat kasi lawa lg~

    ReplyDelete
  12. dh psg kipas ngan lmpu msti lg lawa kan

    ReplyDelete
  13. mmg cantik kalau pasang siling kapur...

    ReplyDelete
  14. Wah pasang cornice baru. Sekarang bermacam-macm pattern ada. Pilih dan sedia duit je....

    ReplyDelete
  15. cantik! cuma bab kemas lps siling siap tu je yg tak rajin,hehe..err izan la tu hehe..habuk sgt2 kan.

    ReplyDelete
  16. cantik tu kak..tenang je kan bila rumah cantik hehe

    ReplyDelete
  17. cantik tu kak..tenang je kan bila rumah cantik hehe

    ReplyDelete
  18. dah cantik umah Munna..blh singgah camni ek..hehehe

    ReplyDelete
  19. mesti cantikkan nanti munna klu dah siap...

    ReplyDelete
  20. wah cantik dik .. huhhu akak nie umah baru bile boleh dpt x tahulah huhuh :) nanti nak tukar mcm nie jugak ekekkeke

    ReplyDelete
  21. wow...syiling baru you...
    cantik2..

    ReplyDelete
  22. hehehhe...
    cantik...ingatkan duit syiling.....hheheheh

    ReplyDelete
  23. cantik lah..
    kat umah kita yang biasa ja..

    ReplyDelete
  24. silinglaa...bukan syiling..huhuhuu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails