Sahabat Alam Maya

Monday, May 23, 2011

Al-Fatihah Buat Mangsa Korban Tragedi Tanah Runtuh Di Madrasah Al-Taqwa


Lihatlah wajah ceria dan gembira mereka .. begitu tenang dan damai di hati melihat kegembiraan mereka. Gambar ini diambil sebelum kejadian tanah runtuh yang telah meragut sebahagian nyawa penghuni Madrasah ini. Mari kita sedekahkan Al-Fatihan buat yang telah pergi dan doakan yang cedera agar lekas sembuh 

20 comments:

  1. same2 kite sedekahkan Alfatihah.....

    sedih kan kak...

    ReplyDelete
  2. alfatihah utk semua magsa korban..
    kesian kan kak..

    ReplyDelete
  3. salam takziah...
    semoga semuanya tenang disana.. amin

    ReplyDelete
  4. al fatihah utk yg terkorban..

    sayu hati tgk..wajah2 sebaya anak2 akak..

    ReplyDelete
  5. Syurga lah tmpt mereka anak anak dr syurga ini!

    Al fatihah utk mereka

    ReplyDelete
  6. suka tgok muka mereka... mungkin sdh ajal mereka

    ReplyDelete
  7. sedih sgt bila bc kisah ni..alfatihah

    ReplyDelete
  8. al fatihah..tak sampai hati nak tenung satu persatu wajah mereka.

    ReplyDelete
  9. Sedih tgk wajah mereka bila kenangkan tragedi tuh

    AL-FATIHAH.

    ReplyDelete
  10. Al Fatihah untuk semua mangsa.

    ReplyDelete
  11. alfatihah,
    ALLAH sayangkan mereka kan...

    ReplyDelete
  12. semoga yg pergi itu ditempatkan syurga jannah .. aminnnn :(

    ReplyDelete
  13. Hanie yakin ... mereka ni mati syahid...baru je buat entry tntg tanda2 mati syahid aritu ... antaranya ialah mangsa tanah runtuh...lgpun mereka ni ank2 yg terpelihara...insyaAllah...sdg berseronok2 di 'sana' ;)

    ReplyDelete
  14. bila lihat anak orang pergi secara tragis begitu,teringat kat anak-anak kita,lebih menyedihkan mereka adalah anak-anak yatim...berbahagialah mereka di sana...Allah Maha Besar..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails