Sahabat Alam Maya

Tuesday, May 24, 2011

Alhamdulillah..Yasmin Kembali Ceria .. Nak Kena Botak Rambut Budak Ini

Kan dah kata .. Yasmin ni suba sangat kalau orang ambil gambar dia. Mesti sengih tunjuk gigi dia yg besar dan jarang tu. Hai semua!... Yasmin dah sihat.. takde bintik-bintik merah dan cirit birit lagi. Sekarang ni sesi berphoto gediks dengan Yasmin


Gambar close up... 


Gambar tayang gigi macam selalu


Kelakar pula ummi tengok bila yasmin sikat rambut macam tu. Dah setahun lebih tapi rambut yasmin tak panjang-panjang juga. Nenek dia suruh munna cukur je rambut Yasmin supaya tumbuh yang baru lagi lebat dan lawa katanya. Tapi munna pula tak sanggup rasanya .. dah ler nak dekat raya.. di buatnya tak tumbuh menjelang raya nanti mesti tak comel Yasmin pakai baju kurung dengan dress nanti.

29 comments:

  1. COMELNYER DIA SENYUM..
    CERIA JER ANK DARA MUNNA NI:-)

    ReplyDelete
  2. alolo comelnya...suka tgk mulut yasmin kat pic yg bawah sekali...dulu masa lahir xcukur rambut habis ker???insyaallah lama² okla rambut tu tumbuh..mcm anak syila juga tu....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah....comelnyer dia..

    ReplyDelete
  4. pandai yasmin posing2 ...comel sgt!

    ReplyDelete
  5. yasmin sama muka macam kawan baik maisara.nama nurin..
    dulu nurin masa kecik2 gini la muka nya..
    mak dia pun selalu merungut rambut nurin lambat tumbuh..
    hari2 bubuh minyak kat rambut..
    tapi sebaik nya jangan bubuh minyak..
    sebab habuk2 senang melekat.
    kesian kat anak..

    ReplyDelete
  6. ketnya kalo botak, mboh jadik rambut tegak

    ReplyDelete
  7. sweet la dia senyum...siyes!!

    ReplyDelete
  8. alahai cutenya..xyahlah cukur sis..dia dah besar..kalo masa baby takpelah..anak dee dua2 tak cukur..insyaallah lebat nti rambutnya..selalu sapu baby oil ye..

    ReplyDelete
  9. sebab apa yasmin senyum suke tayang gigi??? sebab die tau die comel.. alhamdulillah bintik2 merah dan cirit birit dah xde.. go yasmin

    ReplyDelete
  10. tapi kak xsilap ayie kalo dh cukup rambut nty, akan lebat tumbuh rmbut itu sebb adik ayie yg no.4 mase kecik rambut dia mcm tulh xlebat sgt..tpy lepas gunting alhamdulilah lebat.. btw, alhamdulilah yasmin dh sihat kmbli..ciut lh yasmin

    ReplyDelete
  11. soo sweet je yasmin nie :)

    ReplyDelete
  12. senyuman tu manis benar..alhamdulilah boleh kembali ceria yer..

    dah nampak gigi kat depan..comel..

    ReplyDelete
  13. Budak age macam Yasmin, pakai apa pun comey. Nanti tukar bulan, lain pula perangai dan fe’elnya.

    Kalu rambut dia tak mo tumbuh, nanti raya, pinjam jer rambut pelesu Erra Fazira. Dia ada banyakkkk...


    hehehehe

    ReplyDelete
  14. alamaknya comelnya..
    nak botakkan ka?
    he3 leh cuba pakai tudung cover botak.. mesti sweet ja..

    ReplyDelete
  15. manisnye senyuman..comel..

    samalah dgn Qis ni..dh 2 tahun tp rambut mcm tu gak.. :)

    ReplyDelete
  16. hehehe..cukur botak?hehee..apik tak penah lagi buat..kang lepas cukur takot tak tumbuh2..hahah

    ReplyDelete
  17. munna , budak-budak pandai je posing kalau orang nak ambik gambarkan. munna nak cepat panjang kena lumur ngan minyak selalu . pakai minyak zam zam lagi cepat tumbuh.

    ReplyDelete
  18. alahai..comelnya dia senyum..:)

    p/s : dah lama xmenjengah blog ni...ampunkan diriku...hehe

    ReplyDelete
  19. tentu dia tahu senyumannya comel sgt.. itu yg dia suka senyum tu.. klu akak pun akak tak botakkan.. biarlah lambat panjang..janji tak botak.. cuba munna sapu minyak zaiton yg warna hijau tu.. sbb katanya minyak tu bagus utk rambut..

    ReplyDelete
  20. alolo comel anak dara ni senyum..ceria hati tgk anak senyum gini kan kak..

    ReplyDelete
  21. mmg cumil terutama tang pipi dia heheheheee

    ReplyDelete
  22. cantiknya yasmin.. nanti besar lagi cantik ni.. hehe

    ReplyDelete
  23. hehe..cumel adik yasmin...
    nak potong rambut??
    x lawa la nnti...tggu lepas raye,baru cukur balik rambut tu..
    mase lepas lahir adik yasmin ade cukur rambut x kak munna..?

    ReplyDelete
  24. comel anak kak munna, dianye senyuman menampakkan gigi jarang tu yg mahal tuh! heeeee~

    ReplyDelete
  25. hehehe....senyum sendiri sy...bila tgk gmbar yg last.. ;)

    tkpe la..tunggu lepas raya...kalau sm gak..baru cukur.. :)

    tk try letak minyak rambut ke..? :)

    ReplyDelete
  26. kl la sy ade anak pompuan...alahaiiii

    ReplyDelete
  27. sapu minyak zaiton banyak2... insyallah lebat

    ReplyDelete
  28. alahai...comel nyeeee..meh cikNo nak cubit pp tu sket...gembira bila tengok anak2 tersenyum riang kan Munna...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails