Sahabat Alam Maya

Wednesday, May 25, 2011

Benci Tahap Gaban Dah Ni

Dah dua hari masuk hari ini...
 dah banyak kali munna call suctomer service center diaorang 
tapi  sampai sekarang tak elok juga lagi.
 Memang naik hangin rasanya kalau macam ini.

Pelik betullah rasanya dalam tahun ni dah 2 kali ada masalah kabel Telekom kat rumah munna. Jangankan nak connect streamyx nak buat call out pun tak boleh.
Katanya masalah teknikal kat kabel tiang rumah tapi tak nampak pun technician Telekom datang repair. 
Selagi tak elok talian telefon kat rumah munna ..tiap-tiap jam munna akan call Telekom.


27 comments:

  1. cara yg paling tepat..kol shje mereka sehingga mereka melaksanakan tnggujwab..jgn makan gaji buta..haha

    ReplyDelete
  2. sabar Kak....call je TM, sampai kak Munna leh streamyx cam biasa, heeee...

    ReplyDelete
  3. diorang nie buat kerja sambil lewalah....tak jaga betul client...

    ReplyDelete
  4. bagus tu munna call smpai dia jemu..haha

    ReplyDelete
  5. Go .. Go .. Munna. Jgn give up .. kasi diaorg 'wake up'sikit.

    ReplyDelete
  6. kak...
    apsal ek kat jengka 20 pun selalu jek line tak ok....adoyaiiii

    ReplyDelete
  7. bila part ni yang paling mencik ngan telekom, sebab tu cik ina guna celcom broadband, kalau problem tak delah makan hari. sakit jiwa tau ngan dorang ni. report dah banyak kalikan.

    ReplyDelete
  8. Boleh naik darah nie munna. Sakit hati kan bila kena kes macam ini.

    ReplyDelete
  9. telepon sentiasa... biar mereka boring....

    ReplyDelete
  10. sbb tu depa kata on best effort.... so kita kena rajin call la gamaknya :)
    kuman "SMM 2011 photos" Entry

    ReplyDelete
  11. Telefon kerap kali je kak biar diorang ambil tindakan cepat & tau kepentingan kita huhu

    ReplyDelete
  12. tm skrg kena call selalu.. kalu tak tak jln.. nt jgn lupa bila dah settle, telefon minta rebet tau

    ReplyDelete
  13. mesti tension kan bila intenet down..
    P1 ktorg skrg ni pun sllu gak problem Lately ni..Asyik DC jer..geram..

    ReplyDelete
  14. call smpi dorang fedup..kalo tak,kerja tak jalankan munna..

    ReplyDelete
  15. baru ni akak ada buat n3 pasal ni...ramai lagi agaknya yg kena mcm kita ni..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum.
    Masalah yang sama juga pernah dan selalu kami alami.

    Kena selalu kol dan pergi sendiri ke pejabat dia, mungkin boleh cepat selesai masalah. Dalam kes saya, saya pernah minta nombor kontraktor dia dan kol sendiri...

    Bersabarlah, ada hikmahnya, insyaAllah.

    TQ

    ReplyDelete
  17. ni bukan benci lagi ni dah hangin satu badan dah ni...
    sebab tu selain stremix kat rumah saya guna Celcom (husband claimed ngan company) ngan Maxis (saya punya kalau out station tempat tu tak ada wifi)
    Tapi so far stremix tak pernah pulak buat hal.. lahmadulillah he..he..

    ReplyDelete
  18. nak tau tak. selain ayu tak dapat nak update entry.. salah satunya.. internet asyik buat hal..

    awatlah dgn line internet TM nie...
    bengang kan??

    ReplyDelete
  19. Saya pun selalu macam tu. Kalu ada benda yang lum settle, selagi itu saya call. Setiap jam setiap hari, sampai customer service tu fed-up. hahahaha

    hari tu pasal PTPTN anak, kak Azie call sampai 3 hari berturut, akhirnya pegawai datang menyerah untuk dimarah. hehehehe

    ReplyDelete
  20. baru jek nak masuk streamyx kat umah ALin...kena pk 10 x lagi nih..

    ReplyDelete
  21. mmg hot jek kan kalu line2 tenet nih asek down jek..lagi hot bile tukang nk merepairnye terhegeh2..

    ReplyDelete
  22. huhu..sabar ye kak...
    kalo x pun ceraikan yg tu..amek yg baru..ape jenama tu..unifi...

    ReplyDelete
  23. Sallam munna,

    haha..call jangan tak call,
    saya geram dengan celcom,
    saja2 potong credit sampai
    berbelas ringgit untuk internet selama 2 minit.

    ReplyDelete
  24. btol kak~ call je byk kali..biar dorg rimas haha

    ReplyDelete
  25. Betul kak, telepon selalu Telekon tu biaq sampai diorg tension dah cepat2 buat kerja bg selesai..
    Takler kita nie terganggu kan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails