Sahabat Alam Maya

Tuesday, May 17, 2011

Sayang Nuffnang Laju-Laju Dan Ketat-Ketat


Alhamdulillah setakat ini ...Nuffnang selalu bagi munna BE baru lah... tak putus-putus. Bila ada je Be yang dah jadi ME. Esok lusa mesti Nuffnang gantikan dengan BE yang baru. Kalau macam ni memang munna sayanglah dengan Nuffnang ni... 

20 comments:

  1. tahniah akak..hehe alhamdulilah be ayie pon sentiase ad shje..

    ReplyDelete
  2. tahniah kak munna, rezeki akak munna murah
    kak munna power....heehehe~

    ReplyDelete
  3. bestnye kak muna! aida dah lama tak dapat BE. T.T

    ReplyDelete
  4. camat pagi kak..
    wahh..murah rezeki..
    bertambah2..cma punye masih x de lagi..huhu..=.='

    ReplyDelete
  5. tahniah..tahniah..ada BE=ade fulus masyukkkk..

    mentenkan traffics munna..barulah bertambun $$$..hehehe

    ReplyDelete
  6. wahh.. dpt ikea lak ke.. moga btahan lama be ni... thn ni lya rasa cam ssh nk dpt be.. mybe nuff bg pluang kat org lain lak kan...

    happy bloging:-)

    ReplyDelete
  7. tahniah munna

    ps : dik ajarlah akak mcm mana nak letak iklan nuff di tgh2 post tuu akak buat x jadi lahh huhuh

    ReplyDelete
  8. waaa besh besh kakmunna...cayalah!

    ReplyDelete
  9. kak munna...
    mmmm...sy tak pernah dapat pun....heheheheheh....

    ReplyDelete
  10. Bestnyer.. Tahniah ye Kak, Myra dah 2minggu xde BE..huhuu

    ReplyDelete
  11. wah..
    murah rezeki nih..
    tahniah2..

    ReplyDelete
  12. tahniah munna!

    *pstt: cantik no follower arini 1177~

    ReplyDelete
  13. Tahniah kak..
    Murah Rezeki akak.. ;)

    ReplyDelete
  14. wah! akak.. meletop! tahniah!

    ReplyDelete
  15. rezeki munna jangan di tolak. tips dari cik ina ni, satu hari munna wat 3 cite pun dah cukup, janji cite tu ada isi dan boleh menarik minat pembaca. cite pun kena dekat ngan pembaca.

    ReplyDelete
  16. wah munna.... masyukkkkkk hehehe

    ReplyDelete
  17. Tahniah.

    Saya jer yang tak tahu apa benda BE apa benda ME tu. Sebab tu Nuffnang tak sayang saya. Tak pernah pun dapat apa-apa. hehehehe

    ReplyDelete
  18. bestnyer..walau tak penah dpt BE lagi..tapi takpe tolong kengkawan dpt rezki..klik satu lg tabung tuk Munna

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails