Sahabat Alam Maya

Wednesday, May 18, 2011

Ini FM Dari Alin Marlini


Ini FM  munna terima dari Alin Marlini sebab menang di antara yang bertuah dari Giveaway yang dia anjurkan. Munna terima FM ni minggu lepas lagi, baru sepat nak update.Thanks Alin .. nampaknya bertambah lagi koleksi FM munna. 

22 comments:

  1. semakin berserilah fridge munna yer.. bestnya..

    ReplyDelete
  2. congrats dikkk !
    jeless akak nie :))

    ReplyDelete
  3. ayu punya dah sampai...tak buat lagi entry...

    ReplyDelete
  4. bila dah jadi blogger ni mmg FM yg kita kumpul kan sis?

    tahniah sis!!

    ReplyDelete
  5. tahniah munna...koleksi FM akak mmg like...tepek kat peti ais..

    ReplyDelete
  6. klu agak2 munna tak nak bleh kasik kat zai....hehehehe

    ReplyDelete
  7. Wahh mesti dah penuh dah kak Munna pny fridge dgn FM..nanti tgkap gambo ye kak bila dah sarat dgn FM..hihihi..

    ReplyDelete
  8. yey... ai loike FM! bandung dah ada... hehehe

    ReplyDelete
  9. tahniah sis , x nak share dengan amy ke hehehe~

    ReplyDelete
  10. Dari Bandung diterbangkan khas utk Munna... Cute juga....

    ReplyDelete
  11. tahniah..
    kalau rasa dah jemu tengok Fm tu meh hantar kat saya sikit na..??
    heheheh

    ReplyDelete
  12. hihihhi kita pon dpt gak FM td..tp FM yg diorder..kan lah bayar..kekeke tahniah!

    ReplyDelete
  13. cantik fm dari bandung.ramai orang suka kumpul fm kan.rumah cik ina ada orang tukang rembat kalau tepek kat fridge. sapa lagi firdaus.

    ReplyDelete
  14. weee...penuh la fridge dgn FM :)

    ReplyDelete
  15. cantik kak.stylo je fm dia O.o

    ReplyDelete
  16. samer2 Munna...ada rezeki Alin buat GA lagi ek..

    ReplyDelete
  17. waaaaah bestnyeee..tahniah la ye dr kakNo...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails