Sahabat Alam Maya

Monday, May 9, 2011

Kerahan Tenaga Di Office Munna

Kerja elok-elok ye..Yasmin ...jangan curi tulang...semua ni kasi bersih semuanya 


Semangat Yasmin membersih pejabat ummi. 


Alahai dah penat bekerja..sampai tertidur atas sofa ..kesian anak ummi

Ini bukan kerahan tenaga buruh kanak-kanak ye.. cuma jumaat yang lalu pengasuh Yasmin tak dapat jaga dia jadi munna terpaksa bawa dia ke pejabat. Nasib baik dia tak buat perangai hari tu.. behave sangat.. good girl. 

31 comments:

  1. tekiu kak vote.. heheh btw, comel gambo yasmin ketiduran tuuu

    ReplyDelete
  2. gudgirl.. hehe bgus la yasmin ni

    ReplyDelete
  3. bawa asistant pi ofislah hari jumaat tu yer.. bagusnya dia tak buat hal..

    ReplyDelete
  4. bagus2..lepas nie bleh praktik kat umah plak..tolong ummi yer sayang :)

    ReplyDelete
  5. Alololo..suwitnya...rajin betul anak ummi ni...Bleh buat menantu la lepas ni...hihihi

    ReplyDelete
  6. alahai sian dia sampai tertidur...

    ReplyDelete
  7. ahahah...comel3!

    sian dia tidur kepenatan ye~

    ReplyDelete
  8. ghajinnyer anak dara munna.. =)
    hohoho, sampai tertidur keletihan sudah..

    ReplyDelete
  9. Mesti kerja merayap tu yg membuat dia keletihan. Sesekali bawa anak ke pejabat syok kan....

    ReplyDelete
  10. hehe..tak psl2 jadi mokcik cleaner yer yasmin hehe...smpai tertidur bersih opis ibu hehe..comelll

    ReplyDelete
  11. wah kecik-kecik dah rajin mengemas ye yasmen..sejuk perut ibu hehe

    ReplyDelete
  12. bdk2 .. sume benda dia rasa menarik dan tertarik. kiut la dia. hihi.

    ReplyDelete
  13. alololo...comel nya yasmin...tertido lepas penat bekerja...hehehe....

    ReplyDelete
  14. aahahha soo cute yasmin .. ciann dia ibu dera yaaa sampai tertidur keletihan :))

    ReplyDelete
  15. kakmunna, penat benar ha tgk muka yasmin, smpai tertido...

    ReplyDelete
  16. comel yer yasmin n rajin lg tu..hehe

    ReplyDelete
  17. hehhehe..
    yasmin mmg bijak. pandai bawa diri

    ReplyDelete
  18. hehe..kecik2 lagi dah pandai tolong mak..hehe

    ReplyDelete
  19. rajin cuci opis ummie..tp jgn dibwk selalu..hikhik

    ReplyDelete
  20. pandai kak munna didik Yasmin, rajin, n tak byk kerenah....hehehee..

    pst: lame tak komen2 kat umah kak munna, sori yea sis...tQ coz sis setia jenguk blog me, hiks~

    ReplyDelete
  21. makcik pun ke gak buat cam sekali sekala bila pengasuh tak de. kalau Firdaus tak leh duk diam, raounder satu opis. baik anak ko Munna.

    ReplyDelete
  22. bagus2 yasmin ni..semoga jadi anak yg solehah ye sayang..

    ReplyDelete
  23. alalala.. penat sangat gayanya

    ReplyDelete
  24. ooh..ingatkan kene dera ngan ummi sapu lantai:)..\rajin adik yasmin ni..bole buat menantu..hehe..
    cian die sampai tertidur2 kat sofa..

    ReplyDelete
  25. Hehee, rajuin menolong ha sampai tertidoq.. bagus :)

    ReplyDelete
  26. wajinnyaa anak darew umi nie.......

    meh sini ajak sofia tolOng ibu dia sapu sampah sama..heheheh....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails