Sahabat Alam Maya

Tuesday, May 24, 2011

Ole-Ole Dari Vietnam

Last week boss munna ke Vietnam berjalan-jalan katanya. Yang bestnya munna dapat ole-ole dari boss. Thanks boss ... terima kasih daun keladi...kalau pergi jenjalan lagi jangan lupa ole-ole nanti.


Ini kain pasang sutera vietnam. Kain ni berbau wangi dan kita boleh jahit tak kira manasatu yang belah luar atau dalam .


Macam tahu-tahu je munna minat kumpul FM sekarang ni. Boss bagi juga sepasang FM yang kiut miut ni... thanks sekali lagi boss

32 comments:

  1. BESTNYER DPT OLE2 DR VIETNAM LAGIK TU...

    DULU LYA PNAH ADA SUTERA VIETNAM.. MAK SEDARA HADIAHKAN, MSA DIA K SANA

    ReplyDelete
  2. ingat juga bos kat munna.. mesti keje munna ni tip topkan..

    ReplyDelete
  3. FM tu sama macam akak punyalah, kaler je lain, akak punya kaler merah dan kuning.

    Ada dua pasang sebenarnya.....hasil dari hubby pegi Vietnam gak dulu..:)

    ReplyDelete
  4. FM yg dia bagi munna sama dgn telefon accessories kakak dapat dari Taiwan. Mould sama agaknya ye munna....

    ReplyDelete
  5. boleh buat baju raya ke 2,3.. heheh

    ReplyDelete
  6. kain vietnam mmg best... sejuk. mak ai pun ada borong banyak masa dia ke sana

    ReplyDelete
  7. cantik..leh pakai g kenduri kawen..ehehe

    ReplyDelete
  8. untungnyaa...boss mama kalo pi oversea paling 2 bg keychain je...

    ReplyDelete
  9. baiknya bos akak..jarang bos nak beli souvenir utk anak buah tau huhuhhhhh

    ReplyDelete
  10. best nya kak munna selalu dpt hadiah. huhuhu

    ReplyDelete
  11. seronak akak dapat kain ye..nak buat baju raya ker?

    ReplyDelete
  12. munna untung ko dapat boss baik.mesti boss ko lelaki.hampehh kalau boss akak, gula-gula je 24 jam kalau pegi oversea, boss pompuan cam tu kot.. jahatkan ngutuk boss sendiri.

    ReplyDelete
  13. kakmunna, besh nye...nanti snap gambar semua fm kak munna eh...

    ReplyDelete
  14. lawanyer kain tu...
    bole buat baju raya tuuu...

    fm tu lawa munna...akak suka..

    ReplyDelete
  15. baiknya boss belikkan tuk akak.... kalau boss sy mcm tu kan besh..huhuh.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    PAKAI BOTOX KE ??

    ReplyDelete
  16. Sallam Munna,

    Alhamdulillah,
    baiknya bos.

    Mesti Munna ni pekerja
    dia yang terbaik.

    ReplyDelete
  17. hikhik.. FM tu kita pon dpt gak semalam

    ReplyDelete
  18. best la boss munna...kain tu bleh wat baju raya :)

    ReplyDelete
  19. cantiknya munna!
    untung dpt bos yg baik hati kan~

    ReplyDelete
  20. bestnye..baik hati Bos..Comel FM tu.. ;)

    ReplyDelete
  21. bertuah dapat boss baik...pegi jln x lupa ole2nya.

    ReplyDelete
  22. serius mmg cantik kain sutera tu.. nthen patung pon aduyai, coml yer..untung ad bos mcm tu

    ReplyDelete
  23. baiknya bos kak!bg kain lagi.cntik2!fm 2 pun cantik!

    ReplyDelete
  24. bestnyer dpt ole-ole dari Bos..jeles la akak..hihihi

    ReplyDelete
  25. ishhhh..kiutnye fm tu..nak jugak!

    baik ati btul bos munna ye..murah hati..

    ReplyDelete
  26. btuhnya dpt buat baju raya nnt, cantik kain pasang tu..

    ReplyDelete
  27. untungnya munna dpt ole2 dari bos .. baik betul bos munna :)
    susah nak cari bos yg sporting tau :)) cantik !

    ReplyDelete
  28. boleh bergaya di pagi raya ni dear..mabeles..

    ReplyDelete
  29. aww...
    jelesnye...
    kain vietnam tu..
    dpt FM lagi..

    ReplyDelete
  30. weh weh, seronoknye dapat kain pasang tu Munna..dapat FM lagi tuh...syoknye dapat boss yg baik hati ..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails