Sahabat Alam Maya

Thursday, January 6, 2011

Satay Minang Memang Terbaekkkk!!!

Siapa pernah makan satay minang...satay ni lain sikit dengan satay kita. Bezanya dengan kuah satay dia yang gunakan kuah gulai ayam dan dipekatkan dengan tepung .. Seriyes memang sedap sangat .. lebih-lebih lagi kalau pedas dan letak bawang goreng lebih sikit...


Dalam satu bungkus ini ada 4 cucuk satay dan nasi impit ... siap letak kuah sekali dan taburkan dengan bawang goreng



Satu bungkus harga dia RM 3.00 kira kenyanglah untuk makan malam munna malam tadi

25 comments:

  1. yeah..sedap..ni beli ktne? Cik Tqah pnh mkn kt kg baru punye..tuh pon kwn yg bgtaw..kalo tak xtaw kewujudan die

    ReplyDelete
  2. macam sedapp je satay nie....

    munna, nak mintak tolong vote sy.. tengok kat belog eh

    ReplyDelete
  3. ermm no komen ..
    akak x leh telan .. adik akak cakap sedap .. ermm boleh mkn sebatang jer .. huhuhuhu mereka cakap sedapppppppp .. x leh arrrrrrr huhuhu

    ReplyDelete
  4. satay minang..pedas kn..
    adesss, tak minat la makan pedas2 ni..ahhah

    ReplyDelete
  5. cik Tqah : beli kat sini je.. mmg best

    ReplyDelete
  6. juelee : mmg sedap... orait nanti munna vote

    ReplyDelete
  7. ieda : mmg ada yg x boleh masuk ni dlm tekak ni

    ReplyDelete
  8. kamil : mmg pedas dik.. lagi2 masakan minang

    ReplyDelete
  9. den suko makan negori....mane nak dapat sate tu??

    ReplyDelete
  10. salam..
    hahharrr SEDAPNYER xthn klu tgk entry mkn mkn ^^

    ReplyDelete
  11. sedapnye. kat area serdang ni mane nak cari erk...

    ReplyDelete
  12. nampak sedap je munna. tapi tak pernah jumpa lagi kat sini.

    ReplyDelete
  13. x pernah mkn satay minang. beli kat mana tue?? nak try la jugak..

    ReplyDelete
  14. sate minang.gravy dia lain dr sate biasa..tp sooodapppp...
    adeh..munna buat cma lapo pepagi ni deh...~

    ReplyDelete
  15. hai munna. kat mana nak beli satay tu? kakchik peminat satay so teringin la sgt nak cuba. hihi ..

    ReplyDelete
  16. semalam sy baru lepas makan satay kajang..arini tgk satay minang pulak..hehe

    ReplyDelete
  17. abdul rasyid : ni munna jumpa kat t'loh.. area gombak dan kg baru boleh jupa ni...

    ReplyDelete
  18. sizzling : alahai siannya...

    ReplyDelete
  19. maria : kat arsa serdang tak tahu pulak... klu gombak tu banyak yg jual..

    ReplyDelete
  20. monalea : mmg tak semua tempat ada ni mona

    ReplyDelete
  21. mamaadam : beli kat area rumah munna je ... klu dok gombak, atau kg baru, sentul ada je org yj jual

    ReplyDelete
  22. cma ...mmg betollah ...laporke ...alahai siannya

    ReplyDelete
  23. kak chik : munna beli kat sini... cuba kakchik cari kat area gombak.. klu kedai masakan minang selalunya ada satay ni

    ReplyDelete
  24. einn @ budakdegil :ooo makan satay kajang ye... amacam diet ada turun lagi tak?

    ReplyDelete
  25. sy pn minat glerr dgn satay minang...sdp sgt kn =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails