Sahabat Alam Maya

Tuesday, January 11, 2011

Sentap Lagi!!! Dengan Berita Ini

Aduhai!!!  ada lagi rupanya mak tiri spesis sama dengan mak bawang putih rupanya. Sanggup mendera anak tiri sendiri sampai mati ..apa punya manusia lah ini. Munna memang tersentap giler bila baca berita-berita pasal kanak-kanak ini .. kesian... terbayang macamana sakitnya  anak itu saat di dera... Kalau korang nak baca korang pergilah kat sini Ibu Tiri Dusta ataupun kat blog Ibu Batrisya .

13 comments:

  1. haih...ape nak jadi skrg nih ....kan kak munna...hurm..:'(
    kesian budak tuh...hurm..

    kak munna kak munna..dah mamam ke? huhu..anak tgh watpe? :)

    RM30 utk 1mm scratch tuh tipu aje..hehehehehhe
    takkanla nak wat gitu kt adik sndrik..
    kalau calar pon..setakat kene tampar ajela..hahhahah! (gurau jeh)

    ReplyDelete
  2. iskh....
    berderau drh bc..
    allahuakbar...
    kesian kt budak tu..

    ReplyDelete
  3. dah bosan dok rumah gamaknyaaaa

    ReplyDelete
  4. xpe..pujuk hati kita yg sedih ini dgn menagtakan bhw anak ini sudah ke syurga..

    pembunuhnya yg akan merana dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  5. luvYOU @ tu la kesian budak tu

    kak munna pun gurau..tapi tampor syg takpe

    ReplyDelete
  6. Cma @ memang sakit hati membacanya

    ReplyDelete
  7. diana @ munna pun rasa pompuan tu phsyco

    ReplyDelete
  8. cemomoi@ gitulah gamoknya... jenis org tak penyabor

    ReplyDelete
  9. sarah_najwan @ yg pasti budak ti dipelihara nanti ...yg pembunuh tu rasakanlah azabnya

    ReplyDelete
  10. dunie akhir zaman kak..
    darah dging sndirii pn sggup mnumpahkan darah... :(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails