Sahabat Alam Maya

Thursday, January 27, 2011

Yasmin Dah 10 Bulan...

Rasanya baru je munna lahirkan Yasmin ni semalam.. rupanya anak ummi dah 10 bulan bulan ini. Betullah kata orang peel anak lain masing -masing. Yasmin dan Kakak Meya memang berbeza ..muka pun tak de iras langsung.... minat dan perkembangan pun berbeza.Sekarang ni Yasmin dah mula belajar nak bangun sendiri kalau lepaskan pun dah dapat tahan berdiri sendiri untuk seminit...

Pose maut dari Yasmin.. masa ni duduk elok lagi

mula dah menonggeng nak bangun sendiri

sangat suka limau free

tayang gigi kapak 

21 comments:

  1. munna..
    comelnya sangat si yasmin nie....
    gigi.....hehehhehe, 2 batang jer eik...

    ReplyDelete
  2. comelnya Yasmin... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    SAKIT GIGI

    ReplyDelete
  3. salam..wah..Yasmin dh nk berdiri sendiri..cepat betul dia..Wafa dh 11 bulan lebih ni br skit2 tanda nk bangun..gigi pn xde lagi..Yasmin dh ada gigi..tp tu la kan..jangan kata anak org lain, anak2 sendiri pn xsama perkembangan dia..masing2 ada kelebihan..

    ReplyDelete
  4. betul tu....
    laen orang laen ragam..hehehe..
    tapi ragam tu yg wt kan kita ingt pada seseorang itu...
    insyaallah

    ReplyDelete
  5. citarasa rinduan @ ada 4 btg sebenarnya ayu ... yg bawah tu dah ada 2 btg tapi kecik je.. yg atas tu besar sgt tu yg nampak ada gigi atas je

    ReplyDelete
  6. hafizah ismail @ mmg tak samalah fizah.. sepupu dia yg tua dari yasmin 2 bln pun baru je mula belajar nak berdiri dekat tepi2 sofa atau meja... yasmin mmg cepat sikit dari kakak meya...

    ReplyDelete
  7. comeynye die...
    tnjuk ggi ye..

    ngaaa~~~

    ReplyDelete
  8. ala....comelnya si yasmin ni.geram nengok

    ReplyDelete
  9. cma shiema @ part gigi tu yg selalu kena usik

    ReplyDelete
  10. Farhan @ betul lah dik..dari kecik lagi ragam dah lain masing2

    ReplyDelete
  11. atie@ejay @ keturunan banyak bulu

    ReplyDelete
  12. cemomoi @ yg ni tak nak ajar... tak sanggup!!!

    ReplyDelete
  13. hihi munna,ade style eh yasmin nak bngun.risau takut tertonggeng ke depan jer.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails