Sahabat Alam Maya

Friday, January 7, 2011

Raja Lawak Musim Kelima Dah Bermula Malam Ini


Munna memang peminat kipas susah mati rancangan raja lawak ini... dari musim pertama Yus yang menang sampailah yang terbaru kumpulan kechik tak pernah miss tengok rancangan ini... siaran ulangan pun munna belasah tengok juga...

Malam ini musim ke lima akan membuka tirainya. Disiarkan di Astro Prima pada jam 9 malam ini. Jom ramai2 pakat tengok raja lawak malam ini..harapnya tahun ini lagi lawak dan kaum wanita pula jadi juara... Yahoooo yabedabedo!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. tingin dni nak tengok rancangan ni :)

    ReplyDelete
  2. akak pom tgk..tapi biasanya xikut tiap2 mggu..cuma yg final mesti tgk..

    yg paling besta zmn nabil..lawak sgt2..jadi fenomena jap si nabil ni..nk2 lawak yg tajuk BEBAS tu..

    kita tgk la sezen baru ni camne..hehe

    ReplyDelete
  3. hany pun tengok rajalawak musim 5 ni...heheheee

    ReplyDelete
  4. dini @ tgk dini ..jgn tak tgk

    ReplyDelete
  5. sarah_najwan @ munna mmg x miss tiap minggu ... mmg nabil yg terbaekk setakat ni... harap taun ni lagi mantopppp

    ReplyDelete
  6. mzhany @ layannn gelak sampai x ingat

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails