Sahabat Alam Maya

Wednesday, March 30, 2011

Jalan-Jalan Di Pasar Khatijah

Hari kedua di Kelantan, munna dan keluarga bercadang ke Rantau Panjang. Tapi pagi tu singgah dulu ke Pasar Khatijah yang popular tu. Tapi nampaknya dah tak meriah di pasar ni... bau pun kurang enak di sini. Jadi jalan-jalan kamu mata saja di sini.


permandangan dari atas ...memang kaum wanita je majoriti yang jadi penjual di pasar ini



Murah-murah je makanan yang di jual di pasar ni, bewarna warni pula . Makanan mmg wajib di beli... lagi2 yang takdedi jual kat tempat munna. 


keropok yang berbagai jenis... tapi munna tak beli sebab bercadang nak beli keropok di Terengganu je bila balik nanti. Teruskan perjalanan ke Rantau Panjang pula selepas ini.


13 comments:

  1. kakmunna, hany tak pernah lagi sampai ke apsar siti khadijah ni..huhu sokmo je tak sempat nak pergi

    ReplyDelete
  2. kalo tgk dlm tv @ gambar.. nmpak meriah j kan pasar ni... teringin nk smpai sini

    ReplyDelete
  3. ape bende 3 segi tu?sejenis kuih ke?

    ReplyDelete
  4. hari tu plangak nak pg...sangkut pulak kat pulau kapas ha..ha..

    ReplyDelete
  5. hehehe..tolong belikan jersi untuk apik..hehe

    ReplyDelete
  6. jeles2...mintak sikit serunding kak???heheheh

    ReplyDelete
  7. kat kelantan mmg meriah dgn mknn kan kalo kt pasar2..

    ReplyDelete
  8. sy blom sapa lg pasar siti khadijah.. pasar payang dh bese.. heheheheh...
    bler dtg ganu?..

    ReplyDelete
  9. salam munna...

    wah nmpak nasi tumpang ;D

    mmng best shopping kt klate tp yg t.sronoknye ... mmang agak kotor sket, kan T_T

    akak ore klate

    ReplyDelete
  10. sakan munna jenjalan kelantan yekk...faa pun baru je balik dr kelantan. try makn chim chum kat pengkalan chepa..sedappp

    ReplyDelete
  11. teringin nak jejakkan kaki kat pasar siti khatijah nie.....

    ReplyDelete
  12. syila dah pernah sampai dulu, tapi pergipun masa dah nak ttp..xde la suasana meriah dapat dilihat.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails