Sahabat Alam Maya

Tuesday, March 29, 2011

Ini Aje Yang Munna Beli

Memang kalau dah pergi Wakaf Che Yeh macam rasa nak pergi lagi ke sana. Macam-macam ada di situ . Ini je yang munna beli di sana.


Kain sutera jacquard sepasang ... ada blink2 kat kain sutera ni... puas dah tawar menawar harga dia akhirnya dapat RM 210 sepasang kedai lain semuanya bagi harga dalam RM230 paling murah. 


Jumlah semua sekali munna bayar untuk 3 helai kain sutera ini termasuk mak dan kakak munna punya sekali. Adik yang jual tu kata nanti kalau munna beli lagi kain dari kedai diorang kalau tunjukkan resit ni diaorang boleh bagi diskaun. 


Tudung pula munna borong dalam 10 helai untuk munna cuma 3 helai je... yang lain tu munna beli untuk MIL, SIL, kakak dan adik munna. Kain pasang Viscose pun munna beli juga untuk anak2 buah munna, memang murah lah kat sini. Kalau pergi ke Kelantan memang munna syorkan ke sini...

18 comments:

  1. okay...cantik kain tu..utk baju raya ae...

    ReplyDelete
  2. ehem2...
    amboi2...shopingggggg...
    suka jugak g wakaf cek yeh...ngeeeee

    ReplyDelete
  3. leh tahan harga dia kak Munna~ moga murah rezeki kak munna...

    ReplyDelete
  4. wahh bestnyee..bnyk jugak kak Munna borong yer..cantik kain tu kan kak..nanti dah jadi baju pon mesti tambah cantik...Nanti nak pg jugala ke Kelantan..hihihi..

    ReplyDelete
  5. Cantiknyer kain sutera tu....klu pegi Kelantan @ Terengganu kalau x shopping mesti x sah kan....

    ReplyDelete
  6. resit tu simpan betul2, jgn sampai ilang pula, senang nanti nk dpt diskaun lg +_+

    ReplyDelete
  7. usih..besh nya shopping..jln2.. :)

    cantik kain batik tu.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    GELARAN

    ReplyDelete
  8. waaa kakmunna, cayalah...tp seyes kalau dah kesana tak membeli tudung tu rasa mcm ishhh ruginya ;)

    ReplyDelete
  9. Wah...menyopping sakan Kak Munna...
    X pernah lg p Kelate tu..huhuh
    InsyaALLAH kalau smpai nt yun p wakaf che yeh..

    ReplyDelete
  10. einn kurang bekenan kain sutera ni..nk iron payah..huhu

    ReplyDelete
  11. Seronoknya dapat shopping...

    ReplyDelete
  12. kak,dulu masa jat sekolah2 ma suka belikan jat sutera,tp anak perempuan dia x sesuai sgt nk pakai.jalan nk kengkang2.mahu x merekah kain 2. basuh xleh guna mesin.last2 xade hati nk beli sutera da.

    ReplyDelete
  13. hhe3..sonok tgk gamba2 kak munna snap ini..bila la dapat jejak ke sana..huhu...
    ~ade bw ole2 utk cma x??he3..

    ReplyDelete
  14. cantiklah tudung tu munna! blink3!

    ReplyDelete
  15. Balik aritu nak gi doh Wakaf Che yeh tapi dah penat sangat .. lupakan sajalah niat itu. huhu ..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails