Sahabat Alam Maya

Friday, March 4, 2011

Hampeh!! .... Macamana Boleh Lupa

Geram betul!!!... tak tahu macamana boleh tertinggal. Rasanya dah masukkan dalam beg. Entah macamana bila dah sampai .. siap-siap nak guna tengok benda itu takde dalam beg munna. Memang geram betul...Punyalah banyak benda-benda yang menarik terlepas semalam. Ini dia benda yamg munna tak tahu macamana boleh terlupa bawa semalam....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

pic goggle

Aduhai ... semalam munna berjimba-jimba dngan famili tetapi satu keping gambar pun munna tak dapat nak ambil.. memang rasa hampeh. Nak guna handphone cap ayam munna....  memang tak nampak rupa orang nanti. 

20 comments:

  1. hehee...sian akak...einn pon gadget yg mesti ade dlm beg, camera!..incase ade bnde yg harus di snap kan ke..heehe

    ReplyDelete
  2. MUNNA,
    sebagai blogger ambil gambar tu memang penting.
    Tapi kalu dah kamera terlupa, guna jer hp kamera tu. Janji ada, wpun hasilnya mungkin tak sebaik kamera tu.
    :)


    Berapa Banyak “ter” daaaa...

    ReplyDelete
  3. kak munna...
    sygnya tertinggal kamera!!!!
    takpe2...maksudnya kene pg lagi laa...hehehe

    ReplyDelete
  4. sabr..sabar...munna kang tak pasal2 teratak nie meletop lak hehehe

    ReplyDelete
  5. alahai .. ruginya. kita dah tak sabar nak tgk gambar cun2 nih. hihi

    ReplyDelete
  6. tu laa yg paling tak syok kan munna? bile kite spend time ngan family, tp x dpt amek pic..huhuhu sbb tu me beli nfon cybershot je terus..kompem2 tak lupe amek picas...hikhik :)

    ReplyDelete
  7. henpon cap ayam? sibaik tak tangkap ayam pasal nak lepas geram tak dapat tangkap gambo

    ReplyDelete
  8. Sabo je la Cik Munna ek..

    ReplyDelete
  9. ala,sygnya.kalau ma jat 2 kalau tertinggal abes masam la muka dia.haha

    ReplyDelete
  10. salam

    siannya kak akak, tiu tandanya dia nak suh akak p lagi lepas ni =)

    ReplyDelete
  11. xpela munna..jgn marah2 k..biasala tu,skang ni camera adelah salah satu benda yg penting tuk dibawa kemana2 je..

    ReplyDelete
  12. kalau lupa mmg tak leh buat apalah munna...izan pun selalu je jadi camni. kena marah ngan en hubby...adusss~

    ReplyDelete
  13. huhu..mesti gerammmmm kan..

    kak munna..cma ade tag utk akak..
    jemput ke blog ke2 cma juge ye..

    http://cmashiema.blogspot.com/2011/03/contest-aksi-sikecil-syok-tidur-anjuran.html

    ReplyDelete
  14. Alahai munna...

    camera dan blogger memang saling berkait... kann kan!!

    ReplyDelete
  15. huhuhuh memang frust kan dikk ..rasa cam nak undur masa supaya boleh ambik balik pic kann ...

    ReplyDelete
  16. pegi sekali lagi tempat tu, hee..hee..snap puas2x

    ReplyDelete
  17. munna..beli je henpon cap ayam yg upgrade sket..bole gak amik pic..


    jika akak..malas nk bw kamera..tu tukar henpon yg berkebetulan rosak..

    ReplyDelete
  18. berjimba kat mana kakmunna...xpe la upload la jugak eh eh....

    ReplyDelete
  19. ala stress trus ah~

    p berjalan x bwk camera x best la kan~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails