Sahabat Alam Maya

Friday, March 25, 2011

Banyak Yang Nak Di Ceritakan Tapi...

Sebenarnya banyak cerita yang munna nak kongsi dgn kawan-kawan semua pasal cerita  munna ke Kelantan  dan Terengganu tapi pc kat ofis ni pula buat hal nak guna laptop member segan lah pulak nak guna lama-lama. Jawabnya munna buat entry pasal Kelantan malam nanti je lah ye... ini pun pinjam laptop member sekejap je...

8 comments:

  1. xpa..nati malam
    jika online..akak baca..hehe

    nk tgk jugok hasil pi klate..hehe
    beli dok buah ketereh tu..

    ReplyDelete
  2. Tak sabar nak baca pasal percutian akak :)

    ReplyDelete
  3. sekarang kerap sangt gempa sana sini...masyallah...takut!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails