Sahabat Alam Maya

Tuesday, March 1, 2011

GA Jom Kami Buatkan Header Untuk Kamu


Munna nak join GA dari blog Mrs. Fiza manalah tahu menang dapat header percuma untuk blog munna yang takde header ni



Inilah header yang munna gunakan sekarang ini. Pasal tak pandai nak buat header sendiri jadi munna kosongkan ajer... bila dah kosong tak cantiklah pula kan. Tengok semua orang punya blog ada header sendiri teringin juga nak letak header kat blog munna . Kalau menang kan best!





Kalau menang munna nak letak gambar budak kecik berdua ni kat header munna



11 comments:

  1. insyaallah dikk .. sure leh menang :))

    ReplyDelete
  2. gudluck kak munna!... :)
    einn tau nasib selalu mnyebelahi akak..rezeki anak2 org kate...hehe

    ReplyDelete
  3. ace cuba try test, ande le rezeki anok ter

    ReplyDelete
  4. harap2 munna menang header tu..mana tau..rezeki anank2 kan..:)

    ReplyDelete
  5. gud luck munna..:) chumel betul budak kecik berdua tuh..hihi

    ReplyDelete
  6. semoga kakmunna bertuah...ameen

    ReplyDelete
  7. zai doakan semoga munna menang dalam GA tu..

    ReplyDelete
  8. salam


    semoga berjaya..

    nak tolong ke? tp kita pun x kreatif la yang..huhu

    ReplyDelete
  9. Gud Luck kak.. :) Moga tercapai :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails