Sahabat Alam Maya

Wednesday, February 23, 2011

Budak Kecik Berdua Ni Buah Hati Ummi!

Sesungguhnya ummi amat bersyukur dikurniakan 2 orang puteri yang comel sebagai penyeri hidup ummi dan abah. Walaupun kenakalan kamu berdua kadang-kadang menyebabkan ummi naik angin tapi ummi marah sebab sayang kan anak-anak ummi



Semoga Allah memberkati dan sentiasa melindungi kamu berdua. Ummi berjanji selagi ummi masih bernafas dimuka bumi ini ummi akan pastikan kamu berdua mendapat kasih sayang sepenuhnya.InsyaALLAH..

p/s : Adik untuk kamu berdua tunngu dulu ye....

15 comments:

  1. Bila lihat anak orang rasa keinginan untuk ada anak sendiri memuncak2 tapi apakan daya mungkin belum rezeki amy lagi huhu..touching la pulak anyway amy suka lihat gambar anak2 akak comel sangat...

    ReplyDelete
  2. comel-comel anak Munna...
    so jeles hoccay...
    ha..ha...
    doakan saya Munna ada rezeki tahun ni...penat menanti 8 tahun dah...

    ReplyDelete
  3. samalah umi muka 2 beradik nih O.o

    ReplyDelete
  4. yomeinyer...

    Akak..ALin tak dapat email akak tu..tlg email..takpun buat entry psl 3333...kikiki

    ReplyDelete
  5. alah2 cumeinya budak berdua nie .. tiada mereka sekejap jer dah rasa lain kan huhuhu

    ReplyDelete
  6. Kakak Meya makan pe sampai berlemoih ter? heheh..cute jer.. Dah boleh dah bg adik tu..senang membesorkan serentok..

    ReplyDelete
  7. Moga Allah menlindungi dan memberkati anak2 munaa!

    ReplyDelete
  8. olololol..meme keno tamboh tu..hak anak hero lak..ehhe

    ReplyDelete
  9. meya n yasmin sgt cumel, saya doakan kak munna~ moga anak2 ini berjaya kelak n dipelihara Allah swt...Amin...

    ReplyDelete
  10. dalam pada cenggitu ramei juga hok tak sayang anok yerk

    ReplyDelete
  11. hehehe..yg dah ade ni pun kdg2 semput jugakkn nak mnjaganye..xpe,sbr ye..

    ReplyDelete
  12. kakmunna, tolong peluk cium kan budak berdua ni utk hany ;) gerammmnya tgk eiiii

    ReplyDelete
  13. salam kenal,saya yana..nmpaknya kita sama ade 2 chy mata tp awak 2 org puteri...cutenya mereka...bilala nk dpt puteri..

    ReplyDelete
  14. yg adik menangis msti kene buli ngn akaknye tu..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails