Sahabat Alam Maya

Sunday, February 6, 2011

Berita Sedih Buat Keluarga Munna

Cuti CNY baru-baru ini sepatutnya kami sekeluarga bergembira bersama-sama, bagaimanapun berita buruk yang kami terima apabila abang ipar munna telah disahkan menghidap radang selaput otak. Kami semua agak terkejut dengan berita ini sehingga hari ini beliau masih ditahan di dalam wad sejak 3/2/2011 yg lalu. 

Harapnya kakak munna tabah menghadapi dugaan ini, abang ipar munna ni muda lagi baru 34 tahun ini anak pun baru 2 orang je. Sedih juga tengok kakak munna dan anak-anaknya. Memang dugaan berat buat keluarga munna .Doakan yang terrbaik buat abang ipar munna ye

26 comments:

  1. kesian nye..
    semoga kakak munna tabah la menghadapi ujian ye.

    ReplyDelete
  2. Slm. tak biasa dgr lagi penyakit tu. smoga semuanya akan pulih seperti biasa...

    ReplyDelete
  3. Muhammad Burn @ penyakit ni ada yg panggil meningitis..selalunya bayi selalu kena... jemaah haji pun wajib ambil vaksin utk mencegah penyakit ni

    ReplyDelete
  4. Sabarlah, Semoga Allah swt memberi ketabahan dan kesembuhan dari penyakit itu.

    ReplyDelete
  5. moga cept sembuh.. saabr ye munna

    ReplyDelete
  6. semoga ur BIL cepat baik dr penyakit ini..penyakit skrg ni macam2 kan..minta kita semua sihat sokmo..

    ReplyDelete
  7. cian akak n family.. teruskn berdoa.. moga Allah menyembuhkan setiap penyakit yg menimpa hamba-Nya.. be strong sis~! InsyaAllah..

    ReplyDelete
  8. semoga abg ipar munna cpt sembuh yer...aaamin...

    ReplyDelete
  9. Semoga abang & kakak ipar MUNNA tabah dengan ujian ini.
    Pasti ada hikmah di sebaliknya.


    *Teringat arwah abang saya sakit ketika usia 36, anak ada yg umur 6 bulan.

    Bila penyakit datang, usia bukan dikira lagi...

    Bila Mak Tarzan Membebel...

    ReplyDelete
  10. semoga kakak kak munna dan seluruh ahli keluarga kak munna bykkan bersabar dan tabah.. sy disini doakan kesejahteraan keatas kak munna sekeluarga..amin..

    ReplyDelete
  11. semoga kakak munna tabah dalam menghadapi dugaan ini.....

    ReplyDelete
  12. kak munna...sedih cma dgr..
    insyaalah...semoga bil akak sembuh dr penyakit tu..

    ReplyDelete
  13. salam kak...semoga kakak k.munna tabah hadapi neyh semua ye kak...

    ReplyDelete
  14. ish... bahaya penyakit tu... moga Allah beri kesabaran dalam menempuh ujian

    ReplyDelete
  15. oh munna..sudah ada cerita sedih pula tahun ni...semoga kakak munna menjadi pendoa terbaik untuk suaminya...sama-sama kita doakan yang terbaik..

    ReplyDelete
  16. salam kenal munna...
    jgn sedih2...semoga semuanya selamat la yer...

    ReplyDelete
  17. ya allah kesianya..semoga kakak akak tabah menghadapi dugaan ini..

    ReplyDelete
  18. moga family kakak munna tabah hadapi dugaan ni ye... berat mata yg mmandang, berat lagi bahu yg memikul~

    ReplyDelete
  19. sabar tuk keluarga munna, ada hikmah disebaliknya yang kita tak tahu Allah dah sediakan untuk keluarga Munna

    ReplyDelete
  20. family kembar 3 doakan semoga sihat kembali........

    ReplyDelete
  21. ya Allah...
    semoga beliau cepat sembuh, amin..

    ReplyDelete
  22. to all @ terima kasih semua..

    ReplyDelete
  23. munna--
    arwah sebaya en zalie rupanya....

    semoga tabah hati munna sklrg..amin

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails