Sahabat Alam Maya

Saturday, February 26, 2011

Makan Sayur Bayam Macam Popeye!


Memang munna nak ajar anak-anak suka makan sayur. Tapi kakak meya cuma sukakan sayur bayam saje... nak jadi macam popeye agaknya...kalau masak sayur ni dia makan macam tu aje...
Kalau masak bayam campur jagung tumis dgn sedikit lada hitam aje.. memang berseleralah kakak meya makan
Tunjuk sayur bayam yang dia makan... ni tangan adik yasmin
Yasmin pun suka makan sayur bayam ni... lepas ni anak-anak ummi boleh jadi kuat macam Popeye the Sailorman ... Tut .. Tut

16 comments:

  1. amboi2 yasmin suke nya .. sampai pejam2 mata ..
    ermm memang best tumis sayur bayam dikk nak2 taruk lada itam :))

    ReplyDelete
  2. eloklah tu kak munna. kecik2x mau makan sayur. ada budak langsung tak nak makan sayur

    ReplyDelete
  3. heheh takpe lah, at least nak jugak makan sayur...danial saye, langsung tak mahu..:(

    jemput ke rumah,
    http://laydie-dda.blogspot.com
    keep in touch ye...

    ReplyDelete
  4. he3..suka mkn sayur..bagus utk tumbesaran..

    nyum3..

    ReplyDelete
  5. wuahhh!!bguinye...kecik2 da suke mam sayur..ngeee..kalo krole ..wuahh!!!lari...!!!

    ReplyDelete
  6. salam



    erk....kita langsung tak suka makan sayur..huhuh

    ReplyDelete
  7. bgus suka mkn sayur ni..untung munna..anak2 nati jadi gagah cam popai..hehehe

    ReplyDelete
  8. resepi baru utk bayam ni....;)
    bayam mmg sedap kan muna...tmbh2 klu BF anak,sgt bagus utk tmbh susu...

    ReplyDelete
  9. Teringat lagu 'I'm popeye the sailorman. Toot .. toot ..' Hihi ..

    ReplyDelete
  10. yea..yea..mesti kuat kan..? tut..tutttt

    ReplyDelete
  11. letak jagung tumis dgn lada ke kak? nk cubalah.. hihi

    ReplyDelete
  12. dlm byk2 sayur, bayam la paling einn suke..n boleh buat ratah cmtu je...dpt bayam merah lg la best..hirup abih kuah die.. :)

    btw, xde la bdn ketol2 cm popeye pon..hahaa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails