Sahabat Alam Maya

Wednesday, February 9, 2011

Tukar Banner Heartbeat Yang Takde Perkataan Valentine Day


Ada blogger yang tanya pada munna ..macamana munna letak iklan Heartbeat yang takde gambar Valentine. Sekarang ni kan dah sibuk bloggers cerita pasal iklan Heartbeat yang ada iklankan pasal Valentine dan kita sebagai orang islam tak sepatutnya menyiarkan iklan itu. Jadi bagi sesiapa yang nak tukar banner yang lain boleh pergi kat sini ye Deqlis untuk tukar banner yang takde perkataan Valentine Day

13 comments:

  1. salam ...
    terima kasih atas info

    ReplyDelete
  2. kak muna,
    nadia dah klikkan akak punye HB skali! ;)

    oo... mcm ni rupanya nak hilangkan valentine....

    thank you kak!

    ReplyDelete
  3. bukak² belog je hari ni, ramai yg dah ade heartbeat, ketinggalan sungguh kite ni..nak kene ade jugak satu ni HB, ekekeke..

    ReplyDelete
  4. aaaaaa akak dah buat ekekkek

    ReplyDelete
  5. awww...glamer uu...

    terima kasih kak munna..

    ReplyDelete
  6. kakmunna, tengkiu sy pun nak tukar jugak nih...HB tuh

    ReplyDelete
  7. kak nape sy pya iklan nuff lme dh x wujud ek???seyes mmg lme x eujud..tgk blog org laen ade je..

    ReplyDelete
  8. tq ye munna utk info tu. saya dh tukar dah banner tu...:)

    klik ur HB

    ReplyDelete
  9. xpe ye kak letak HB ni sekali dgn nuff? huhu.. mmg tatau ap2 pasal hb ni..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails