Sahabat Alam Maya

Saturday, March 12, 2011

Rujuk Kembali

Ini tiada kaitan dengan cerai berai ye... cuma dia dah rujuk kembali pada munna... selama 2 bulan merajuk... dah puas munna pujuk akhirnya dia sudi kembali semula... Tapi yang tak bestnya dia masih malu-malu dengan munna... kejap muncul... kejap hilang semula....Apa-apa pun terima kasih lah kerana sudi kembali kepada munna... 
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<


Thanks Nuffnang....

8 comments:

  1. sibb baik dia nak ekekeke :)

    ReplyDelete
  2. wahhh mama jugak yg tak rujuk2 nih...huhuh majuk arr camni

    ReplyDelete
  3. untungla kak..mcm biskut kejap ade kejap tade...einn ni langsung xpenah di pandangnye...huh!

    ReplyDelete
  4. untungla kak..mcm biskut kejap ade kejap tade...einn ni langsung xpenah di pandangnye...huh!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails