Sahabat Alam Maya

Wednesday, January 11, 2012

WW : Ada Yang Dah Sampai Kat Sini Tak


Glamer kampung ni siap masuk dalam Roda Impian lagi dulu

21 comments:

  1. Mmg pemes Kg Buntut Pulau ni...

    Kat daerah Pekan pun ada gak Buntut Pulau tapi bukan kawasan kg...tanah2 kebun jer kat situ...Yun pun ade tanah terbiar kat situ...

    ReplyDelete
  2. hehehehe..belum belum..kat mana ni?hehehehe kelakarnye :P

    ReplyDelete
  3. kat negeri mana tu munna?

    macam2 gaya org dulu2 bg nama..huhu~

    ReplyDelete
  4. oppss!tak penah sampai lg munna..katner tu?

    ReplyDelete
  5. Tak pernah sampai lagi..kat mana nie..?

    ReplyDelete
  6. he..he.. tak pernah sampai.. first time dgr juga..

    ReplyDelete
  7. he..he.. tak pernah sampai.. first time dgr juga..

    ReplyDelete
  8. penah lalu kak, ni jalan ke K. Lipis kan kak Munna..........??

    ReplyDelete
  9. sabojerlerkan tak nak tukarker namanyertu...

    ReplyDelete
  10. huhuu. kelakar la nama kampung ni

    ReplyDelete
  11. kg buntu pulau??
    1st time dgr..x penah g lagi..huhu

    ReplyDelete
  12. dah takde buntut lain dah? hahaha

    ReplyDelete
  13. Klasik nama tu. Terfikir cmne sejarah bleh kuar nama kg tu.

    ReplyDelete
  14. pestime dengar nama kampung ni.... camna lah agaknya asal usul namanya ye...

    ReplyDelete
  15. kak temerloh kan ni... nama yg buat kita senyum bila tgk hehe

    ReplyDelete
  16. Errr..kalau tak salah, kat area temerloh kampung ni kan?

    ReplyDelete
  17. kg siapa nih? jgn malu nak mengaku.

    ReplyDelete
  18. tak pernah sampai.. ;)
    nama pun unik..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails