Sahabat Alam Maya

Monday, February 20, 2012

Gadjet Baru Di Dapur

Stop dulu cerita ke Langkawi ye.... 


Ini dia gadjet baru di dapur rumah munna.... Sekarang ini en. abang suka sangat makan roti... jadi dia beli lah sandwich maker ni... jemu makan nasi katanya...


Sandwich maker yang baru dari Panasonic


Hasil pertama dari gadjet baru... ada isi tuna untuk en abang dan kaya untuk anak-anak...

15 comments:

  1. vavavava..lepas ni bersandwich je laa :D

    ReplyDelete
  2. gadget dapur ni kalau dpt mmg best :)

    bestnya mkn roti bakar...lama tak buat.

    ReplyDelete
  3. salam Munna...lawanya gadget baru tu.Bape ringgit tu..cam best jer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best roti bakar..peberet hubby akak juga tu..:)lagipun senang n simple nk buat kan.

      Delete
  4. akak pun suka roti bakar,.. sedapnya, nak bukak aarrr gadjet lama akak kat dapur tu, dah bersawang kot asyik simpan jer..

    ReplyDelete
  5. waaa best2 ..
    banyak kelebihan tuu
    ;)

    ReplyDelete
  6. menarik jgak gadget tu ye... :)

    ReplyDelete
  7. waah jat dahla hantu roti.menarik!

    ReplyDelete
  8. Akak suka makan sandwich buatan benda ni, sodap!

    ReplyDelete
  9. nak beli jugek..ada di mana eh kakak?

    courst ada tak??

    kakak,wayang di star mall tu masih belum buka eh??

    :)

    http://www.nornadiah.com/2012/02/ingat-senang-bila-ada-baby.html

    ReplyDelete
  10. suka sangat tgk gajet2 panasonic ni. tgk pembakar rotinya pun lain dari yg lain. geram je!

    ReplyDelete
  11. cantikla munna..
    best dapat mkn tuna sandwich..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails