Sahabat Alam Maya

Wednesday, February 8, 2012

WW : Tayang Kasut Baru


Kakak Meya dan Yasmin nak tayang kasut baru yang di beli sempena nak ke Langkawi

9 comments:

  1. kalau pi langkawi saya dengan maisara pun lebih selesa pakai kasut.selipar pun bawak..kasut yang bertumit2 ni tak bleh nak pakai kat sana.sebab kat sana banyak aktiviti jalan kaki..hehe..

    ReplyDelete
  2. Pergi Langkawi kelak beli coklat bebanyak ye Meya/Yasmine. Kasut macam ini tak penat kalau nak banyak jalan.

    ReplyDelete
  3. comelnya kasut pink dan purple tu

    ReplyDelete
  4. pinky and purple lagi..so girly..hehe

    ReplyDelete
  5. mesyi syok dpt kasut baru hihi.

    ReplyDelete
  6. Tomeeel! Tami pun nak tasut bawu jugak, boweh takkk? :D

    ReplyDelete
  7. wow..bestnya nak gi Langkawi...shopping coklat byk2 tau!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails