Sahabat Alam Maya

Sunday, February 12, 2012

Bihun Singapore Untuk Sarapan Pagi Hari Ini


Orang dah cerita pasal makan tengahari.... munna baru terhegeh-hegeh nak cerita pasal sarapan pagi tadi. Hari ini menu sarapan pagi dari dapur sendiri ialah bihun Singapore... Kalau bihun en. abang munna dan kakak Meya memang suka..habis licin semuanya. Alhamdulillah

11 comments:

  1. KC suka gak bihun singapore. tapi aiman suka bihun biasa ..

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap bihun tu..
    Lily pun lebih suka Bihun berbanding mee...

    ReplyDelete
  3. Tengok pada gambarnya pun dah nampak menyelerakan.....;)

    ReplyDelete
  4. haha macam malas nak masak je ni..

    ReplyDelete
  5. Sarapan anak-anak Kak Azie pun pagi tadi mihun gak. Tapi MyTOKLAKI yang masak. hehehe

    Kak Azie pun minat mihun Singapore gak!

    ReplyDelete
  6. Akak suka mihun Singapore. Sodap. Nak mintak ciket pun sure dah habes kan :D

    ReplyDelete
  7. bihun singapore yana pun suka,anak2 apatah lagi..hehe

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,

    nisa first time tahu bihun singapore ni :)

    ReplyDelete
  9. akak bukan bihun dr dapur tapi bihun tepi jalan depan sekolah,.. memang sedap dan bijak makcik jual bihun tu sbb buka gerai hari ahad, almaklum sekolah akak ada mesy agung pibg,.. akak p sekolah pagi2 ahad, anak2 masih tidur,..sedeynyaa.....

    ReplyDelete
  10. Cma pastime mkn bihun goreng Singapore kat umah kawan ri tu..
    Sedap !!

    Dah buat x jadi.. last2 hitamkan guna kicap..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails