Sahabat Alam Maya

Tuesday, December 13, 2011

Prosperity Dengan Kakak Meya

Teruja sangat dengan iklan prosperity burger dari McD. Bawa kakak Meya sebagai peneman setia ummi kebetulan hari tu dia ikut munna ke ofis kerana tiada yang jaga dia hari tu. Nasib baik dapat bos yg sangat memahami.


Set Prosperity untuk Ummi dan bubur McD untuk kakak Meya


Kakak Meya boleh habiskan semangkuk bubur ni


Terbaikkkk.....


Ini lagi super terbaikkk.... ingatkan nak beli untuk kakak Meya.. sekali dia taknak.. ummi yang habiskan semuanya... memang sedap


Kakak Meya peneman setia ummi

31 comments:

  1. prosperity kembali lagi... terliur hjr tgk... utk taun ni lom g try lg... ingat lunch t nak g nak mber... nyam... nyammm...

    ReplyDelete
  2. Meya je ikut, yasmin tak ikut juga ke Munna... siapa jaga dia?

    ReplyDelete
  3. nyum nyum..bile kak munna nak belnja lebly nieh?hahaha

    ReplyDelete
  4. ramai btul peminat prosperityh berger nih..
    tp pedas giler kan munna..

    ReplyDelete
  5. uiii...sedapnya Kak Meya...nak sikit boleh...? hehe.. :)

    adiknya di mana..?

    ReplyDelete
  6. Sedapnyer Mc Flurry..

    Dah lama tak makan, myra suka oreo ;)

    ReplyDelete
  7. tgk munna buat entry prosperity ni tiba2 rasa nak makan juga.

    tp kena tunggu si bujang tu sembuh dulu..nnti ada pulak yg melalak tak dpt makan...hehee....

    ReplyDelete
  8. McD Mentakab ya? lama dah tak gi sana, nanti balik tganu nak singgah McD jugak la, teringin pulak :)

    ReplyDelete
  9. baru semalam makan hehe..tiba2 teringin pulak..

    ReplyDelete
  10. aloor dikk
    jiwa kuu meronta2 nak makan nie huhuhu

    ReplyDelete
  11. bagusnya kak meya boleh habiskan bubur tu..kalau abg kakal jenuh mamy paksa mkn baru nak tu pun sikit.

    prosperity mmg idaman selalu :)

    ReplyDelete
  12. sedap sedap..kakNo penah makan prosp tuh hehe...tapi tang coklat labo tu xpenah rasa lagi..

    ReplyDelete
  13. sedap2 kakno penah makan prosp tu hehe..tp tang choc tabo tu xpenah rase lagi..

    ReplyDelete
  14. haritu saya belikan large set prosperity burger utk adik bongsu...tak sampai 5 minit...fries pun tak tinggal. sobs!

    ReplyDelete
  15. terbaiikkk.....

    nak ler sikitt.... =)

    ReplyDelete
  16. Amboiii sungguh sungguh si Meya tu minum. Sedap yaaa...

    Bila nak pegi lagi? Nak ikut dari belakang. :)

    ReplyDelete
  17. bubur mcD mmg makanan wajib jat kalau g mcD.hihi.

    bl GCB nk keluar balik eh kak?hihi

    ReplyDelete
  18. lama tak mkn berger yg sedap nie.gegelang bawang tu lagilah..

    ReplyDelete
  19. 2 mlm lepas kami sefmly
    gi ke mcD nk makan tu lah
    sekali boleh depa kata daging
    prosperity tu dah habis ..huhu

    ReplyDelete
  20. ye dia dtg lg...last wiken nk ke mc donald gak tp cancel kt maju junction t.dok.g kfc sajelah

    ReplyDelete
  21. Akak ditagged oleh lebly ye.

    http://nuarish.blogspot.com/2011/12/contest-awesome-by-blog-fyda-deon-xd.html

    Maceh kak!

    ReplyDelete
  22. dah makan ritu, so tak teruja sgt bila tgk iklan tu hehe

    ReplyDelete
  23. rasa mcm nk pegi beli skang je. haha

    ReplyDelete
  24. terliur tgk!

    tp dilla tak brape suke rase prosperity ni..lebih suke GCB

    ReplyDelete
  25. lama tak makan.. uwaaa rindu bubur ayam!

    ReplyDelete
  26. akak....
    sy mkn kat genting sempah....jauh tak????ekekekekek....tu pun masa otw g KL dan masa h janda baik...hehehehhe...

    sesekali mkn takpe,....jgn selalu....habisss laa diet....heheheh

    ReplyDelete
  27. sedapnyer Munna....setahun sekali jek nak rasa prosperity ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails