Sahabat Alam Maya

Friday, December 2, 2011

Dapat Hadiah Dari Blogger Lagi

Gembiranya rasa di hati... datang ofis hari ini munna dapat hadiah lagi. Kali ni dari blogger Dunia Mayaku pula. Hadiah FM yang comel dan geram rasa macam nak makan je.

Tapi sayangnya hari ini munna tak bawa kamera pula jadi tak dapat nak tayang kat blog hari ini. Nak snap dgn handphone mmg hampeh tak memuaskan gambarnya nanti. Takpe nanti munna balik rumah munna posingkan hadiah tu nanti dan tayang kat blog ni.

Buat Yana terima kasih daun keladi ye... munna memang suka kalau dapat FM... boleh juga menambahkan koleksi yang tak seberapa tu.

7 comments:

  1. bestnya mesti cantik :)

    sy pun suka kumpul fm ;)

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat FM dari blogger...

    ReplyDelete
  3. pemperian sekecil mana pun dr sesorang pasti kita hargainya kan munna..:)

    ReplyDelete
  4. munna pun dapat ya dari Yana. Akak pun sama:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails