Sahabat Alam Maya

Monday, December 12, 2011

Lupa Dah Nak Tayang


Sampai terlupa munna nak tayangkan hadiah dari blogger Yana ni. Al-maklumlah sibuk sgt sekarang ni bila dah hujung2 tahun ni.... Bukan niat nak menunjuk-nunjuk.. cuma nak abadikan kenangan di sini buat ingatan mana-mana hadiah yang munna terima dari kawan2 bloggers.. memang munna suka sangat bila terima hadiah dari kawan-kawan. Sangat bernilai hadiah tu sebagai tanda persahabatan kerana mungkin tak pernah dapat bersua muka. Lagipun dah janji kan nak tayang hadiah ni kat sini....

13 comments:

  1. Hati gembira tak terkata kan Munna. Kakak punya dah melekat kat fridge...

    ReplyDelete
  2. Kalau x baca komen Kakzakie tu,mati2 yun ingt adiah tu boleh dimakan...Ade gak kakak Meya ngn yasmin kunyah tu sok..hehehe

    ReplyDelete
  3. comelnya, ingatkan donat betul2...
    rezeki, rezeki jangan ditolak..

    ReplyDelete
  4. eh, ni btul ke tak ni?


    nmpk menyelerakan!

    ReplyDelete
  5. macam betul je donut tu..heheh

    ReplyDelete
  6. mesti semut2 akan tertipu kaw kaw punya! hahaha!!!

    ReplyDelete
  7. untungkan berbelog ini.. =)

    rezeki...

    ReplyDelete
  8. fm ke, kagum jap : ) cam kuih keria pun ada.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails