Sahabat Alam Maya

Thursday, December 8, 2011

Lebatnya Hujan

Sekarang ini hujah lebat tengah mencurah-curah kat Temerloh ini. Kalau lebat macam ni memang lambatlah munna balik dari ofis nanti. Munna memang tak berani memandu kalau hujan lebat sangat sebab had penglihatan sangatlah terhad. Takut juga nanti jadi apa-apa ... biarlah munna tunggu sampau hujan reda. Biarlah lambat asalkan selamat. Dua tiga hari ini asyik hujan lebat je kat sini jangan gelombang banjir kedua sudahlah.

13 comments:

  1. takpe munna, biar lambatkan, asalkan selamat...

    ReplyDelete
  2. berhati2 la..
    musim tengkujuh gini macam2 benda boleh jadi..

    ReplyDelete
  3. takpe. kite fikir yang baik2 aje. tak banjir...tak banjir...

    tapi kene amik langkah berjaga2 juga..just in case~

    ReplyDelete
  4. hujan lebat ye munna kat sana? hari ni kat sini hujan panas sekejap je. sempatlah kering kain2 di jemuran tu

    hati2 bila memandu balik nnti ye.

    ReplyDelete
  5. kat Temerloh ujan ye Munna..kat Ktn dah 2 hari, cuaca panas sikit..
    Harap x banjir lah ye..sian pd yg dok tempat rendah tu..

    ReplyDelete
  6. kat mana2 pun sekarang rata2 hujan petang, x hujan pun mesti ada guruh dan kilat, mulalah anak2 p sembunyi blakang akak sbb takut.. isshhh

    ReplyDelete
  7. betul tu,biar lmbt asal selamat yg penting nmpk jelas jalanraya tu..izan pun kalau hujan lebat sgt takot2 nk drive...

    ReplyDelete
  8. sini lum dilanda banjir lagi setakat ni walaupun tetiap ptg ujan..alhamdulilah..

    ReplyDelete
  9. InsyaAllah...kan menjelma sang mentari menyinari sang bumi yang dilimpahi hujannya...InsyaAllah..:)

    ReplyDelete
  10. btl2.. biar lambat asl selamat..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails