Sahabat Alam Maya

Saturday, December 17, 2011

Buat Malu Aje Gay Melayu Ni


Mengucap panjang Munna bila tengok gambar gay melayu ni berkahwin dengan Mat Salleh. Yang tak tertahan tu dia sanggup pakai baju melayu lengkap dengan samping dan tanjak... menjatuhkan maruah orang melayu je. 

Sayang betul sebabnya gay melayu ni salah seorang pelajar cemerlang dan mendapat tajaan dari Petronas... tapi apa dah jadi.. kesian pada ibubapa dia....

Klik Sumber untul maklumat lanjut dan gambar

29 comments:

  1. bl org yg terpelajar bt cmni rasa xtahu nk kata ap kak.

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah..
    apa nk jadi dengan umat islam sekarang ni..
    satu lagi org melayu..buat malu aje.tetiba terkenang pelajar tajaan petronas yg hilang kat luar negara dlm s/khabar baru2 ni..

    ReplyDelete
  3. subhanallah.... dunia makin teruk...

    ReplyDelete
  4. Sallam munna,

    Astaghfirullahhaladzim....mohon Allah lindungi keluarga kita dari kejadian sebegini.

    ReplyDelete
  5. Simpati pada orgtua nya...hancur luluh hati Dan harapan orgtua...dan bkn itu shj....terpaksa pula bdepan kes saman bahana kesilapan ank.....:(

    ReplyDelete
  6. inilah dia tanda2 dunia nak kiamat...

    ReplyDelete
  7. wat malu agama dna kaum jer mamat ni ...

    tulah , cemerlang masa di sekolah xmnejamin cemerlang di universiti ... lg cerdik , lg merepek lak jadinyer

    kesian mak pak dier..leh bayang betapa keciwa rasanya :(

    ReplyDelete
  8. eh, blog saya pun ada gambar ni..hahaha

    ReplyDelete
  9. yupppp kesian mak bapak dia.. malu satu hal, asa depan dan pegangan agama anak dah ke laut... itulah kalau ilmu terlalu tinggi tapi x disulam dengan benteng agama, terasa diri lebih agung dari keagungan-Nya..nauzubillah..

    ReplyDelete
  10. menyampah la dgn die nih...otak letak kt lutut mcm tu la!

    ReplyDelete
  11. pakai baju melayu bebagai...

    ada TAG untuk Munna

    http://cinta-matahariku.blogspot.com/2011/12/ladies-photographer-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. benci dgn budak nie .. setan mana dah rasuk dia x tahu lah huhuhu

    ReplyDelete
  13. ada baca psl cerita ni..
    mmg memalukan..
    semoga dia bertaubat dan kmbali ke pangkal jalan

    ReplyDelete
  14. Kalau pegangan Agama kuat tak jadi macam ni.. :)

    Apalah istimewa nya kawen sesama jenis ni..
    Yg geram tu dah ler pakai Baju Melayu.,.

    ReplyDelete
  15. X dapat dibayangkan perasaan ibubapa dia...Semoga kembali ke pangkal jalan..

    ReplyDelete
  16. teyn teyn pon tak phm .. ape motip die pakai bju mlayu ? masih ingat adat tp lupa agama ? adoi .

    ReplyDelete
  17. dunia akhir zaman..nauzubillah..

    ReplyDelete
  18. mau sakit jantung ibu bapak dia tgk....

    yg duk tayang baju melayu tu kenapa...??
    adulaa akai takde...buat malu je..

    ReplyDelete
  19. teruk kan..mintak jauhkanlah dari menimpa ahli keluarga kita saudara muslimin muslimat..

    ReplyDelete
  20. betul la kesian kat mak ayah dier... adehhhh.... :(

    ReplyDelete
  21. tu la kak...belajar tinggi2 ni jadi...emmm

    ReplyDelete
  22. sedih kan tengok orang islam jadi gini..
    melayu pulak tu.

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum

    jenguk kawan lama... moga sihat sokmo

    huuuu alahai anak sapa la ni...

    ReplyDelete
  24. Sallam Munna,

    Selamat Tahun Baru 2012,
    semuga diberkati Allah kehidupan munna sekeluarga.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails