Sahabat Alam Maya

Monday, December 5, 2011

Dapat BE Baru Lagi


Alhamdulillah... dapat BE baru lagi dari Nuffnang. Tapi sayangnya bila dapat je yang baru... yang lama terus tukar jadi ME. Padahal baru je ciput earning BE tu. Tapi tak kisahlah janji ada BE dari takde langsung kan...
Alhamdulillah.

18 comments:

  1. Tahniah munna. Semoga BE kali ini bercambah banyak sebelum jadi ME ya..:)

    ReplyDelete
  2. bestnya dpt BE... dela tggu blum muncul2 lagi...hhee

    ReplyDelete
  3. yuppp kalau dapat be, ciput je.. mana ntah yg dia org tu bleh dapat ratus2 kann...
    jom klik blog nak car sign dr heartbeat???

    ReplyDelete
  4. tahniah..best nye dpt BE ag :)

    ReplyDelete
  5. kakmunna, beshnyer sungguh murah rejeki ;)

    ReplyDelete
  6. tahniah, sama2 la kita biakkan amount BE tu ya :)

    ReplyDelete
  7. tahniah munna
    akak x dpt layie
    sejak 2 BE jadi ME nie huhuh :)

    ReplyDelete
  8. tahniah kak!
    be cma masih terperam 1 je..

    ReplyDelete
  9. wahhh hee..blh la blanje mkn lepas ni..heeee

    ReplyDelete
  10. tahniah munna..
    lely nyer sume dh ME..
    hwaaaa... ;-(

    ReplyDelete
  11. Sallam munna,

    Alhamdulillah..sekurang2nya ada juga.

    ReplyDelete
  12. syukurlah daripada takde kan :)

    ReplyDelete
  13. BE akk pun dah x meriah mcm dulu. jadilah dr xdekan..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails