Sahabat Alam Maya

Thursday, July 7, 2011

Ramai Yang Bertanya Jadi Munna Jawablah

Gara-gara ramai yang bertanya pasak kek cik syasya dalam entry ini. Jadi munna pun jawablah kat sini ye. Kalau nak jawab kat komen mmg tak terjawab rasanya sebab sekarang ni memang jarang sangat munna balas komen. 


Cik Syasya sebenarnya cucu sulung kakak munna yang sulung jadi automatik munna pun dapatlah pangkat nenek kan. Nek Lang gitu kalau Cik Syasya panggil munna nanti.






Harga kek pula munna dah tanya pada anak buah . Total semua cost bagi  kek tu ialah RM 430.00 



Pertanyaan maya pula...  memang ramai juga jemputan pada hari itu sebab kami adakan sekali bacaan yassin dan tahlil...  agaknya dalam 300 orang hadir pada hari tu. Majlis ni dah berlangsung dua minggu yang lalu cuma munna je belum sempat nak uploadkan citer pasal sambutan birthday cik syasya ni... nanti ada masa munna citer ye...

17 comments:

  1. munna..

    mmg ramai gila jemputannya,.
    patutlah kek besor


    munna...
    berbaloi harga dengan deko kek mcm tu..
    ayu teringin nak order kat mana2 kedai kek utk anak daraku bulan september nanti

    ReplyDelete
  2. Alin pun dah ada cucu Munna...sepupu2 byk dah ada cucu..so merangkap cucu ALin jugak..

    ReplyDelete
  3. jawab jgn tak jwb.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Hai! Kak Munna...Thanks singgah kat blog Cik Rose Cute...

    Tolong LIKE gambar Syifa...

    1. klik sini... http://www.facebook.com/mombloggersplanet pastu LIKE

    2. klik sini... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150686003295424&set=pu.290991505423&type=1&theater

    LIKE AND KOMEN ya....THANKS..

    ReplyDelete
  5. mahalnya kak,mmg berbaloi2 la dgn kek 2.hihi

    ReplyDelete
  6. hahaha..
    ramai pulak yang tanya..
    tu la..lain kali cerita biar terang..
    tak de la 2,3 kali cerita..
    ekekkeek...

    nak kek macm tu jugak la tahun depan punye birthday..
    boleh jamu ramai sikit kan???

    ReplyDelete
  7. huhu..mahalnye..
    sampai 400+..

    ReplyDelete
  8. hohoh...terjawab sudah..


    rm 43o??

    bole tahan...(^_^)v

    ReplyDelete
  9. akak ni bizi sgt minggu ni..
    xsempat nk terjah n3 munna..huhuhu..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah muna dah ada cucu..
    moga lebih ceria dengan kehadiran cucu2 tersebut..amen

    ReplyDelete
  11. Kita sama. Saya pun dah ada cucu sedara gak. Dah boleh dipanggil nenek dah.

    Kek 430? Wow! Berbaloi...!



    Mereka yang Kukenali (8): NIDA di Bumi Albany...

    ReplyDelete
  12. omak aih rege kek..blh pengsan saya..ekeke kalah kek kawen tu..hihi

    ReplyDelete
  13. waaaaaa kak muna....
    dah dapat cucu...
    farid nak jugakkkk....
    rindu kat kakak...=)

    ReplyDelete
  14. Woowwww, harga kek tarusan gitu..
    Memang meletoppp la :)

    Jemputan pun ramai, memang berbaloi la :)

    ReplyDelete
  15. hehhehee... sama la kita. muda lagi dh ada cucu

    ReplyDelete
  16. RM430..ehmm..mmg berbaloi dengan saiz dan bertingkat2. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails