Sahabat Alam Maya

Friday, July 22, 2011

Jom Makan Kat Chicking

Dekat Temerloh ni cawangan Chicking dah di buka. Dekat je dengan opis munna ... ingat tengahari ni nak kesana untuk mencuba menu di sana. Ini info pasal Chicking yang ala-ala KFC yang munna  dapat dari website Chicking


WELCOME TO CHICKING

Established in the United Arab Emirates in 2000, under Banquet Foods International (Part of the highly reputable and renowned Dubai based Al Bayan Group of Companies), ChicKing® is a rapidly growing fast-food chain in the region specializes in serving the tastiest crumb fried chicken using a secret recipe which includes a unique blend of the choicest herbs and spices. It is therefore of little wonder, that ChicKing® is synonymous with words such as, "Real Recipe, Real Taste , Real Fried Chicken."

ChicKing® began its journey with a simple yet determined dream to create a brand that's in the business of bringing happiness and satisfaction to all cross sections of society. Over the years, it has successfully realized this dream by making ChicKing® a favorite destination for real and tasty crunchy fried chicken not just in UAE but also across several countries..It has been precisely this single minded focus that makes ChicKing® fried chicken and its other innovative menu items simply irresistible and deliciously memorable for all individuals and families alike.




27 comments:

  1. tak pernah tau pulak wujud restoren ChikKing nih..ehehehe

    ReplyDelete
  2. eih..kat mn ni??tak penah dengar pon..menyelerakan :)

    ReplyDelete
  3. kat sini tak de la benda ni..

    ReplyDelete
  4. heheehee..ala ala KFC ye...rasa dia sama tak dgn KFC kak Munna?

    ReplyDelete
  5. kat ss7 shah alam ada~tapi cuma signboard~sampai suda kedai dia tak bukak2 lagi~ntahapa kes~

    ReplyDelete
  6. wah mcm sedap jer sis?? ayie xpernah rase lg nie..

    ReplyDelete
  7. thari dh mkn ker kak? camner rasanya..nanti wat n3 ok

    ReplyDelete
  8. menu2 dia ala2 KFC kan dik .. nampak sungguh2 menyelerakan :)

    ReplyDelete
  9. akak pun tak pernah tahu pasal restoran ni.. tp menu dia nmpk mengancam juga..

    ReplyDelete
  10. chikking??ermm..cam best je..nk cuba la..nyum2..

    ReplyDelete
  11. ala2 restoren kfc..
    slmt menjamu selera..
    klu bawa budak, pasti mereka suka..

    ReplyDelete
  12. cik ina pernah tengok beberapa kali, tapi belum sampai seru nak makan kat situ. dah nengok Munna makan, boleh layan lepas ni.

    ReplyDelete
  13. ooo...tropicana mall ade eyh? hurmm boleh try ni

    ReplyDelete
  14. salam...

    kedai ni bakal dibuka di temerloh..

    ReplyDelete
  15. Munna...memang keje sebelah Sogo..kat Pertama Kompleks..kalu turun KL sila bagitau...

    ReplyDelete
  16. Pestaim dgr..huhuh
    Alternatif utk kepsi yg makin byk kontroversi skang ni...
    Nak tggu RFC lambat btl berkembangnye..

    ReplyDelete
  17. Sedap ke munna?? Tak pernah nampak di sini pun...huhu

    ReplyDelete
  18. sedap ke kak?ada rasa mcm kfc x?

    ReplyDelete
  19. boleh tahan jugak ek..tak la mahal2 sgt makanan die..

    ReplyDelete
  20. owh munna dok temerloh ke? kiranya ni bersaing dgn happy fried chicken la situ ek hehe..

    ReplyDelete
  21. pernh jumpa kat dataran pahlawan melaka...kalau tak silap la..huhu..tp tak pernh masuk...

    mcm mana rasanya..sedap tak...?

    ReplyDelete
  22. kat sini ada MFC, macam kepci gak tapi sedap lagi kepci la.

    yang ni macam tak penah nampak plak kat sini..sedap tak?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails