Sahabat Alam Maya

Friday, July 8, 2011

Selamat Sampai Ke Destinasinya

 Hari itu ada cerita pasal munna menang GA dari blog kak Ieda Kuantan kan. Alhamdulillah dah sampai pun hadiahnya semalam. Memang cepat dan pantas kak ieda ni...



Cantik kan FM dari Kemboja ni.... bertambah koleksi FM Munna.

p/s : kak ieda FM ni sampai dgn selamatnya takde cacat celanya... 

21 comments:

  1. Sallam Munna,

    Apa khabar, lama tak lawat sini,
    Tahniah, dapat hadiah, cantik FM tu..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillahhhhh sampai dgn selamatnyaaa :)

    ReplyDelete
  3. cantik..
    kalau munna dah jemu nanti bagi kat saya ye..
    ekekekek

    ReplyDelete
  4. waaa besh nya kak munna...cepat la tunjuk koleksi FM kakmunna...

    ReplyDelete
  5. tahniah munna dapat FM, penuhlah pintu esbok ngan FM.cantik FM tu munna.

    ReplyDelete
  6. wah..dah sampai???FM tu...jeles ni...
    heheha...
    tahniah kak..

    ReplyDelete
  7. tahniah munna..rezki..

    tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia datang tak disangka2...

    ReplyDelete
  8. cantik yek. Bertambah la koleksi munna ye

    ReplyDelete
  9. Bila dah melekat di firdge tu bila masuk dapur mesti ingat pada sipemberinya kan Munna...:)

    ReplyDelete
  10. tahniah menang.. saya dah lama tak join ga blog..busy sikit lately

    ReplyDelete
  11. Saya pun pengumpul FM juga. Tidak semua ditampal-guna, sebab bimbang retak, atau patah. Simpan dalam kotak bebaik, tanda kenangan dan penghargaan...

    Tahniah menang GA!

    Sembilan Haribulan Julai: Rupanya Aku yang Terkulai...!

    ReplyDelete
  12. taniah munna, pasni penuh dah FM dalam koleksi tu

    ReplyDelete
  13. cantik ...tiba tanpa patah...:)

    ReplyDelete
  14. Tahniah ye kak..
    Bestnyer koleksi FM dah bertambah :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails