Sahabat Alam Maya

Tuesday, March 6, 2012

Aksi Meya dan Yasmin Di Mentakab Star Mall

Budak berdua ni memang lasak.... kalau munna je sorang memang tak kan berani bawa budak berdua ni keluar... lagi-lagi ke Mall.





Layan je lah aksi diaorang ni... ummi diaorang tengah sibuk dengan borang tender sebenarnya...

20 comments:

  1. Kalau berdua tak apa Munna. Tapi masuk dalam trolley memang selamat tak takut dia merayap tempat lain..

    ReplyDelete
  2. mcm kembar pule hanie tgk mereka berdua ni munna.. ;) hmm,sy pernah bersendirian bawa 4 org anak ke pasar mlm dan supermarket...mmg haru dan penat lah...

    ReplyDelete
  3. Comeynya Meya n Yasmin..dua2 hijau..dh mcm kembar lah pulak..:)

    ReplyDelete
  4. comelnya anak2 muna tu.. pakai baju sama mcm tu nmpk sebaya aje.. akak pun selalu tak berani nak bwk anak2 keluar kalu sorang2.. mcm susaj sikit nak kawal kan..

    ReplyDelete
  5. kalau nak duduk dalam troli senyap2 gitu tak pe munna..
    saya pernah tengok sorang ibu ni masuk akan anak dia dalam troli lepas tu anak dia terbalik ke belakang..jatuh ke lantai..kesian tengok..
    mujur tak apa2...lasak betul anak2 dia.

    ReplyDelete
  6. qema pun xberani bawak ammar ke mall sorang2, kalau bawa pun mesti kena duduk diam2 dalam trolly tu:)

    ReplyDelete
  7. Ha ah la..dah mcm kembar dah 2 beradik tuh..

    P/s: Ummi dia sibukkan tender haper tu??

    ReplyDelete
  8. borang tender? jeng jeng. huhuu. haah la kak mcm kembar dh 2 org ni pakai baju sama

    ReplyDelete
  9. Comelnya yg berdua tu, pakai baju kaler sedondon :)

    ReplyDelete
  10. comel betul anak2 munna. lagi2 bila pakai baju sedondon...

    ReplyDelete
  11. hihi,sama kaler baju.hihi.comelnya rambut!

    ReplyDelete
  12. anak-anak ligat gitu..mana gambar uminya..

    ReplyDelete
  13. sweetnyaaaa budak bedua nih...

    ReplyDelete
  14. ekekke budak2 munna .. anak2 akak macam nie jugak .. nak2 bila bawa ke mall macam nie .. hurmmm lagilah ;)

    ReplyDelete
  15. comelnya anak2 muna..geram tengok...

    ReplyDelete
  16. kalo sy tk jd membeli..mau riuh duk kejar darwisy je..hehe

    ReplyDelete
  17. salam kak munna...
    amoih...adik kakak ni baju sepesen.. ^_^

    samaelah kita..anak2 ni agresif berlari kesana kemari..

    ReplyDelete
  18. sambil2 tu update blog ye. bwk ank2 ke mall tp masalahnya tu la. kalau turun drpd troli entah ke mana pulak hilangnya.

    ReplyDelete
  19. besar2 cmni mmg tgh lasak la kan kak =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails