Sahabat Alam Maya

Friday, June 24, 2011

Perasmian Jalan Berturap Oleh Cik Yasmin Dan Cik Syasha

Nak panggil Ahli Parlimen Temerloh datang rasmikan sibuk katanya, nak jemput Tok Ketua pun sibuk katanya nak iringi Ahli Parlimen. Sudahnya bagi budak kecik berdua ni je lah yang rasmikan jalan baru depan rumah mak munna.


Mula-mula gaduh ..Cik Syasha tak bagi Cik Yasmin naik sama. Kena pujuk baru ok


Seronok naik stroller sebab jalan dan ada.... jalan pun lancar je takde dah lecak-lecak macam sebelum ni.


Entah apa-apa yang diaorang berdua bincangkan....nak minta wang kopi sebab ramsikan jalan ini agaknya.

Entry bersangkutpaut dengan entry yg INI

14 comments:

  1. yayyy!!! da siap pn jln tu.....hr tu still in progress kn kak...so bile ujan nnt xla becak blumpur jalan kn :)

    ReplyDelete
  2. kakmunna, stroller hijauuu cantik;)

    ReplyDelete
  3. ekekekek sop cute budak2 berdua tuu .. leh dah jadi YB lepas nie :)

    ReplyDelete
  4. wah..da best la laluannya...lancar dan gebus..ehehhee

    ReplyDelete
  5. syoknya dorg berdua merasmikan jalan tar itewwww~

    ReplyDelete
  6. bergaduh sebab berebut nak rasmikan kot..
    heheh

    ReplyDelete
  7. hehehe...comel jer budak berdua tu.. :)

    bagus la..jalan dah ok... :)

    ReplyDelete
  8. akhirnya......
    siap pom jalan..
    glamer adik yasmin..

    ReplyDelete
  9. hahaha..comelnye YB2 kite tuh..ni cikNo nak mitak peruntukan sket nih..nak bikin jamban baru blakang umah..yang lama dah sendeng hehe...

    ReplyDelete
  10. hehe..boleh naik smpi 2 org ye..

    ReplyDelete
  11. ya allah comelnya mereka berdua kak...

    ReplyDelete
  12. hihi.kemudahan infrastruktur utk penduduk.hihi

    ReplyDelete
  13. apa yang diaorg borakkan agak nya..mesti tgh bagi komen pasal jalan raya yang dah diturap tu. hihihi

    ReplyDelete
  14. cayalah, rasmi ngan stroller lg tu..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails