Sahabat Alam Maya

Tuesday, June 21, 2011

Special Untuk Followers 1212

Entry ini khas untuk followers munna yang ke 1212. Tiba-tiba rasa menarik pula nombor itu dan kebetulan pula yang jadi  followers munna tu ialah Kak Yana. Kak Yana ialah rakan serumah munna masa belajar di Yayasan Pelajaran Mara dulu. Tak sangka-sangka dengan blog kami berjumpa semula.



Jom ramai-ramai singgah sana ye....

23 comments:

  1. tahniah munna dah 1212 folowerss .. ramai tuu .. dan aah no tuu cantik ! :)

    ReplyDelete
  2. Melalui blog pun boleh jejak kasih yer...

    ReplyDelete
  3. kak munnaaaaaaaaaaa.....
    aishhhh...lama bebenor tak ke sini...hehehhe...akak, nnt dtg la blog sy yg jual baju tu....sy bg harga spesel utk akak...heheheheh...
    akak, betul ke senarai nama blog yg akan di hack tu????byknya kakkkkk....
    maharajalawak sokong sape?????heheheheh

    ReplyDelete
  4. kebetukan pulak ye dia pegang nombor lawa tu..heheheh

    rmai dah follower munna..
    tahniah..

    munna..
    kelab surirumah tu yang kerja pun boleh..kalau tak de banner boleh suruh tuan punye kelab buatkan..:p

    ReplyDelete
  5. tahniah utk follower ke 1212. cantik plak no tu ye~

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dpt jumpa kawan lama yee..mesti bnyk cerita..

    ReplyDelete
  7. waaa bertuahnya...hihihi jom terjah jom...

    ReplyDelete
  8. nnt nak singgah blog dia..

    ReplyDelete
  9. silap la cepat sangat daftarrrr

    ReplyDelete
  10. wah..cantik no..tahniah kak munna..la ni jugak cma p terjah...~

    ReplyDelete
  11. Tahniah sis , kebetulan pulak kan...

    ReplyDelete
  12. farid baru singah
    kat blog dy..
    =)..sedih tetibe
    psl pak uda tuu..huh =(

    ReplyDelete
  13. Thanks Munna..actually ntah camner akak tertekan button follow tu lg sekali..hehehe...apepn akak hargai usaha Munna promote blog akak...thanks again:-)

    ReplyDelete
  14. Morning kak munna ,

    Masih tidak berundate x pe amy datang sikit lagi ye!

    ReplyDelete
  15. tahniah kakYana dan tahniah juga untuk munna cz dh ramai yg polo hehe..

    ReplyDelete
  16. ramainya follower munna, cik ina punya sikit je. memang tak pernah buat blogwalking pun. tunggu orang follow je.tak de masa

    ReplyDelete
  17. baguskan blog jad penjalin hubungan yg terpisah..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails