Sahabat Alam Maya

Sunday, June 12, 2011

Hazama Juara Terakhir Akademi Fantasia Kesembilan


Akhirnya ..Hazama ni nobatkan sebagai juara AF 9. Hazama merupakan juara terakhir yang dilahirkan melalui program Akademi Fantasia kerana selepas ini tiada lagi AF yang akan di wujudkan. Munna memang sokong Hazama jadi juara AF 9... teringat lagi persembahan dia masa konsert prelude AF 4 dia menyanyikan lagu Zakiah. Masa tu semua ingat Hazama akan masuk AF 4 tapi takde rezeki dia masa tu. Tapi Alhamdulillah akhirnya hasratnya untuk masuk AF tercapai malah menjadi juara. Naib juara AF9 pula ialah Lena, manakala Fina ditempat ketiga dan akhir sekali ialah Azri  

25 comments:

  1. ayie xtgok pon af9 nie..huhuhu kurenglh,,

    ReplyDelete
  2. kak munna, hazama ni kn senior sha kt skolah...mmg dr skolah asik nyanyi je...x sngka smpi ke tahap ni....tp sha x bape tgk sgt concert td.....

    af pn x bape follow :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah Buat hazama..
    Tak dpt Layan AF9..Astro tak terpasang2 lg ni..uhuk..

    ReplyDelete
  4. tahniah hazama.peluang kedua begitu berharga kan...

    ReplyDelete
  5. tengok af3 je... tu pun sebab ada mawi...lagi sebab orang opis asik berstory pasal mawi...kena la join.. ekekke

    ReplyDelete
  6. nak fina no.2..x nak lena...huhuhu...

    hazama membuktikan, kalau nak berjaya kena berusaha...rajin dia...x kenal erti gagal..

    ReplyDelete
  7. abis dah ke??
    kenal jugak hazama ni..tp cma x tgk af..
    x minat..

    ReplyDelete
  8. tahniah Hazama~ nnt share la sparuh $$$$....

    ReplyDelete
  9. ooo akak pengikut af tegar eh...hehehe

    ReplyDelete
  10. tahniah buat hazama .. x sangka pun dia leh menang .. akak ingatkan fina ! :)

    ReplyDelete
  11. Hazama mmg perserta favorite musim ni...tahniah..!! :)

    ReplyDelete
  12. taniah Hazama, lama dier menunggu saat kemenangan ni.

    ReplyDelete
  13. untuk musim ni sekali pun tak tgok..nape ek, kurang publisiti ke hapa?

    ReplyDelete
  14. hany tengok AF semlm tang hazama nyanyi jer, yang lain semua tak tingok hihihi

    ReplyDelete
  15. cutelah si Hazama ni. Kalau dah rezeki tak kemana.cik ina tak dapat tengok tak de astro.

    ReplyDelete
  16. salam munna,

    hazama semmgnya layak :)

    ReplyDelete
  17. Tak tengok he..he..
    Tak minat AF ni..
    tapi haritu ada dengar suara dia powerkan.. masa tu kat muzik2 tak silap..
    apapun tahniah hazama...

    ReplyDelete
  18. Hazama okey, punya pakej lengkap..
    Tapi Myra suka dengan suara Lena, serak2 merdu..
    Single terbaru dia pun best :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails