Sahabat Alam Maya

Monday, June 20, 2011

Alhamdulillah... Dah Bertambah Lagi Ahli Keluarga Munna

Semalam munna dapat berita baik... adik bongsu munna dah menimang cahayamata yang pertama.. Alhamdulillah dengan kurnian tuhan pada keluarga kami. Bayi perempuan dengan seberat 3 kg telah menjadi ahli keluarga kami yang paling junior. Nampaknya berderet 5 orang cucu ayah dan mak munna adalah perempuan. Hari itu berderet 5 lelaki aje.

Kesian tengok adik ipar munna hampir 10 jam duduk dalam labour room barulah baby tu dilahirkan. Adik munna dah siap tandatangan untuk bagi kebenaran untuk buat pembedahan kerana walaupun jalan dah buka 10 cm tapi baby tetap tak nak keluar. Sudah hampir hilang kudrat dia nak meneran dan sebab takut baby lemas adik munna suruh je pembedahan di lakukan. Tetapi alhamdulillah baby keluar secara normal akhirnya.

41 comments:

  1. tahniah!!! alhamdulillah selamat semuanya...semoga urusan selepas ini dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah....bestnye ade anak buah ramai...sha cume ade 1 je....

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah syukur..bertambah umat Nabi Muhammad S.A.W. :)

    ReplyDelete
  4. tahniah munna,,ye la kuasa ALLAH kan..walopon dh 10cm tp tak dapat juga..harap adik munna tabah dan sabar..alhamdulillah semuanya dh selamat..

    ReplyDelete
  5. TAHNIAH,, DPT ANK BUAH BARU:-)

    ReplyDelete
  6. baby sayang nak tinggal perut ibu dia kot..hehhe..tapi Alhamdulillah tak kena bedah, ngeri jugak kan kalau kena bedah ni..

    ReplyDelete
  7. tahniah..semoga rezeki bercurah2 dengan ketibaan org baru

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah selamat akhir nya walau smpai 10 jam bertarung nyawa...mmg best kan dpt baby walau anak sedara tetap excited mcm ank sndiri...

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...bertambah2 kuarga..
    tahniah utk adik kak munna..

    ReplyDelete
  10. hehe..tahniah juga bt kak muna sebb dpt ank buah yng baru..dmkin bertmbh wet raya nie nty..

    ReplyDelete
  11. klu citer pasal kat dalam LR memang mengerikan....tahniah untuk adik munna

    ReplyDelete
  12. Alhamdullilah dah selamat...

    Dan tahniah buat adik munna itu

    ReplyDelete
  13. Salam...Alhamdulillah...Tahniah buat adik Munna dan seluruh keluarga..

    http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/siapa-lagi-pandai-masak.html

    ReplyDelete
  14. tahniah dapat ahli baru.. :)

    ReplyDelete
  15. selalu macam tu kan...

    org lain timang anak, tp kita sebagai aunty selalu excited mengalahkan ibunya yg melahirkan......hehehe

    Tahniah untuk adik awak...sumi pula ujung bulan July nie..hehehe

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  16. Tahniah Munna dpt anak buah lagi:-)

    ReplyDelete
  17. gambar baby...???
    heheheh....

    ReplyDelete
  18. tahniah kak dgn kehadiran anak buah baru :)

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah & Tahniah Kak Munna~ best la dpt anak buah........

    ReplyDelete
  20. akak sram dgr azab prmpuan nk bsalin nih...akak mngandung amalkn mkn buah kurma... alhamdulillah t.susah ;)

    tahniah ye!

    ReplyDelete
  21. Alhamdulilah.. selamat semuanya.. Tahniah utk anak buah yg baru tu yer..

    ReplyDelete
  22. seronok la dapat ahli baru...:)

    ReplyDelete
  23. tahniah munna..teringat zmn2 bersalin dulu..sakitnya masih lagi dlm ingatan..huhu

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah...wah bertambah meriah la family akak raya nnti eh....? ;)

    ReplyDelete
  25. tahniah dpt anak buah baru..lamanya dlm labour room..

    ReplyDelete
  26. 10 jam???? respek dan tahniah~~he~~

    ReplyDelete
  27. Tahniah dpt anak sedara baruuu..
    msti cute kan.. :D

    10jam dlm labour room? puyooo..
    takut nak banak!

    ReplyDelete
  28. Ya Allah 10 jam kesiannya. Namun itulah berkat kesabaran hadiah jadi bapa pada adik munna. Tahniah dah tambah ahli keluarga....

    ReplyDelete
  29. Sallam,

    Tahniah mendapat ahli keluarga yang baru, Dah berapa orang cucu nenek tu, beruntung betul nenek..

    ReplyDelete
  30. alhamdulillah..walaupun ada halangan melahirkan sebelum tu, dpt jugak melahirkan bb secara normal..

    ReplyDelete
  31. Tahniah munna dapat anak sedara baru..
    best kan dapat bau baby ni..hi..hi..

    ReplyDelete
  32. wah bestnya kak tahniah...bila la giliran amy akan tiba ye! sabarrrr

    ReplyDelete
  33. Tahniah buat adik kak munna dan keluarga akak :)

    Seriau dengaq pengalaman adik akak tu, tapi itula kan dugaan masing2, apapun alhamdulillah semua selamat

    ReplyDelete
  34. congrates dpt anak sedare..:)
    dah ramai la ye cucu2 parent kak..
    mesti seronok kan..
    bile la family sy nak bkembang..keke

    ReplyDelete
  35. alhamdulilah..taniah untuk adik munna.

    ReplyDelete
  36. tahniah ye tuk munna sekeluarga..

    rindu nk cium baby!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails