Sahabat Alam Maya

Thursday, June 16, 2011

Makan McD Hari Ini...


Kebetulan ada urusan di Mentakab..alang2 dekat situ je ada McD jadi inilah menu munna untuk tengahari ini... Panas2 lagi ini.... jemput makan semua ye.....

34 comments:

  1. Apple Pie dn Sundae tu feveret kc. meh le sini sikit. hihi.

    ReplyDelete
  2. sodapnyer lunch k.munna. nok sket bulih?????

    lya pose arini... tp dgn rasminya kena berbuka ats sebab2 y diwajibkan berbuka.. heheheh... nampak gayanyer, kena mkn maggi cup y ada kt dlm pantry tu ajela...

    ReplyDelete
  3. cedapnyerrr.....
    nyummmmmm... nyummmm... =D

    ReplyDelete
  4. cedapnye.... lama dni tak pekena mc d :)

    ReplyDelete
  5. wow banyak nye dikk ! .. bak maii lah satuuuu hoq yg friesss tu jeee :))

    ReplyDelete
  6. Byknye..
    dh lama x pekena MCD..
    selalu mkn KFC jer..

    ReplyDelete
  7. sedap ni,lama dah tak g mc d..apple pie tu sedap cuma kdg2 bila tak sbr nk mkn,melepuh mulut sbb inti dia mesti panas lagi huhu

    ReplyDelete
  8. wow...mek d tu...nak eskem tu kak munna...
    nyam2..

    ReplyDelete
  9. fuh...sungguh menyelerakan ..lebih2 lg makan panas2 kan Munna..akak makan McNasi jer tengahari ni..hehehe:-)

    ReplyDelete
  10. wallah, sedaaaaapnye...sempat gak g mcD time kelua KK dlu hehe..

    ReplyDelete
  11. Wah..munna punya lunch mmg lazat ah! Mintak sket buleh ka munna?

    ReplyDelete
  12. alorrrr.....dpt ngk jee kite ni..hehehehe..

    ReplyDelete
  13. alaaaa.....terliur tau..bak skit!

    ReplyDelete
  14. sedapnye...tp da muak pulak psl kerap gak mkn...eheh

    ReplyDelete
  15. sedapnyaa munna....kalo tgh lapar tgk apapun sedap ni...heheeh

    ReplyDelete
  16. saya suka giler dabelcis beger!!

    ReplyDelete
  17. nasib baik lah Big Mac..apple pie tu bukan favorite sy...termasuk sundy tu..huhu..

    kalau tunjuk quater pounder...wah...on the spot kot terliur.. :)

    tp fries tu...mm....mencengkam jiwa.. :)

    ReplyDelete
  18. Sallam Munna,

    Menu segara, setel untuk tengahari yee..

    ReplyDelete
  19. makan2 tu ingat saya tak munna??:(

    ReplyDelete
  20. akak jrg mekdi..kepsi kerap..ehhe

    ReplyDelete
  21. semua tuk utk munna sorg ka? bestnya lama xmakan mcD

    ReplyDelete
  22. sedap mcD...minta sikit pie tu..:D

    ReplyDelete
  23. Ayam goreng dia masih kalah dengan jenama lagi satu tu.

    Air dia sama jer.

    Burger dia sedap, tp ambo tak minat.

    Yang spesel FRIES dia! I like!

    Ayam Kampung untuk Orang Kampung? (macam aku)

    ReplyDelete
  24. jeles, dah lama tak makan MCD. sedapnya, laparlah munna.

    ReplyDelete
  25. wahh sedapnya kak munna mkn..rindu kt kak munna..kt ank2..still keep in touch ye kak..

    ReplyDelete
  26. kakkkkk.....
    *sambil telan air liur. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails