Sahabat Alam Maya

Tuesday, June 21, 2011

Sayang Abah...Memang Meleleh Air Mata Di Buatnya

Semalam munna blogwalking ramai blogger yang bercerita tentang drama ini. Kebetulan semalam Astro Prima ulang tayang semula drama itu munna tak lepas peluang untuk menonton drama tu.



Aduhai memang sedih cerita ni..penuh dengan mesej kepada kita semua..sayangilah Abah kita selagi mereka masih ada di sisi kita.

32 comments:

  1. btol2..kne syg mereka selgi mereka ad nie

    ReplyDelete
  2. akak terlepas tgk citer ni.. tp tgk preview dia pun dah rasa mcm best..

    ReplyDelete
  3. sedih kan..saya tak tahan dah. airmata meleleh..hehehe..tapi didie n shora tu spoilt mood sedey saya..huwaaa

    ReplyDelete
  4. saya dengar je la~~rumah takde astro~he~~

    ReplyDelete
  5. tak sempat nak layan citer ni. mostly kata best..

    ReplyDelete
  6. drama ni tajuk apa ye...syila tak tgk sbbnya astro xda kat umah...huhuhu

    ReplyDelete
  7. tk tgk lgpun walau di ulang tayang..tk sempat nk hadap tv..asik hadap bantal je hehee...

    ReplyDelete
  8. Munna,best ke cite nih?ni mesti sedih sungguh ni,konpem sy nangis2 bila tgok..nak cr jugakla cite ni..tq for sharing ek.

    ReplyDelete
  9. tp pelakon ni tak sesuai jd abah sbb hensem sgt =P

    ReplyDelete
  10. Tak tengoklah pulak..
    (memang jarang tgk tv he..he.. lagi-lagi ceta melayu)
    tapi astro selalu ada ulang tayang sampai terbeluek nak tengok kan...
    nak tengoklah kalau ramai yang kata best kan...

    ReplyDelete
  11. syg nyer sha x tgk pn citer ni :(

    ReplyDelete
  12. salam...aritu syila ada minta alamat..ada bg x..???
    link entry
    http://syilasyira.blogspot.com/2011/05/pengumuman-untuk-mereka-ber-5.html
    syila xnampak alamat munna dalam email syila...bg sekali lagi ye...sorry

    ReplyDelete
  13. drama melayu pnuh dengan kesedihannya, ketnya masalah sosial tak pnoh selesai walopon dah dinasihat melalui filem dan drama

    ReplyDelete
  14. memang cedih crita nie...byk pengajaran yg kita boleh belajar huhuhhhh

    ReplyDelete
  15. bila berbicara tntg ayah dan ibu....hati mesti sebak.... :)

    ReplyDelete
  16. alahai...terlupa pulak nk tgk citer ni...padahal mmg da niat nk tgk da...haishhh..

    ReplyDelete
  17. best yer? alamak, terlepas tgk citer ni...

    ReplyDelete
  18. sedih kan kak...hurm...akak Munna tgk semalam ekk...oh! smalam dia buat ulangan ek...dpt gak Kak Munna tgk, sob..sob..sob...tentu la saya sayang Ayah saya....

    ReplyDelete
  19. Husband kak dok complain nape bapaknyer encem sangat...hihihi..:-)

    ReplyDelete
  20. masih lagi tak de peluang nak tengok..:)

    ReplyDelete
  21. cma x tgk citer ni..huu.
    kasihnya ayah rela berkorban..
    selamat hari bapa..

    ReplyDelete
  22. ooo mmmg best ker..sy pon x tgk lg, cuma sempat tgk iklan jer. pasni kalo ada ulangan, sy tgk plak

    ReplyDelete
  23. aah munna akak tgk semalam x semena2 akak nangis huhuhuh memang sdih sgt2 .. :(

    ReplyDelete
  24. tgk iklan pon mcm sedih gilerrr..kalo tgk kompom sy kuar air mata..huhu

    ReplyDelete
  25. basah tak kain batik akak...

    ReplyDelete
  26. tajuk apa ni..
    almaklumlah skrg kurang layan tv..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails