Sahabat Alam Maya

Sunday, April 17, 2011

Eka Peserta Kedua Tersingkir Akademi Fantasia 9


Minggu ini munna rasa persembahan pelajar semuanya kurang meyerlah. Pelajar yang terkeluar minggu ini ialah Eka. Akademi Fantasia kali ini ada kejutan di mana ada peserta luar yang akan di bawa masuk selepas ini. Dah hilang minat rasanya nak tengok AF 9 lepas ni

7 comments:

  1. Kejutan akademi fantasia, buat banyak orang meluat nak tengok AF.sekajap je dah dua minggu konsert berjalan ye.

    ReplyDelete
  2. KC tengok sbb ada Aznilllllll. hihi

    ReplyDelete
  3. kak,ada org ckp AF9 x sedap.huhu.betul ke? jat xlayan sgt.

    ReplyDelete
  4. dah lama x tgk dik .. dah bosan huhuu

    ReplyDelete
  5. semalam MZ tengok bola, so tak dapek langsung nak alih ke AF...hoho sabo je lah...

    ReplyDelete
  6. huhu..cma x tgk af..x bape nak suka..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails