Sahabat Alam Maya

Friday, October 7, 2011

Belanjawan 2012... Harapnya Menggembirakan Semua Pihak


Perdana Menteri kita akan membentangkan belanjawan negara petang ni. Harap-harap bajet kali ini akan menggembirakan semua pihak. Semoga apa yang di war-warkan sebelum ni menjadi kenyataan. 

19 comments:

  1. harapnya menggembirakan saya jugakkkk...heheheheh

    ReplyDelete
  2. semua pihak tu maknanya yang kerja swasta jugak la ye..
    hehheheheh

    ReplyDelete
  3. Setiap tahun bajet, itulah yang menjadi pengharapan kita semua rakyat Malaysia :)

    ReplyDelete
  4. semua tertunggu-tunggu klau ada berita gembira ya!

    ReplyDelete
  5. harap2 ada la brite baik tuk kite sume yer.. =)

    ReplyDelete
  6. Hrp2 tahun dpn tak yah byr cukai pendapatan. hahaha.

    ReplyDelete
  7. begitu juga harapan akak.. sama2 la kita tunggu pukul 4 petang ni..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah, ada gud news utk para gomen..

    ReplyDelete
  9. dah pun dibentangkan..
    menunggu pelaksanaan..
    moga memberi manfaat pd kita semua..

    ReplyDelete
  10. harapan nya begitulah...
    kak munna berpuas hati ke?

    ReplyDelete
  11. 2012 kan hehe..semua org mengharapkan terbaik.nak2 yg keje la kan.yg tak keje ni menumpang dengar aje. tp ada jugak tempias2 hehe

    ReplyDelete
  12. tumpang hepy utk yg bekerja gomen... ;d

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah..ada berita baik buat kita semua kan :)

    ReplyDelete
  14. rasenya 'kurang' bermakna bagi kami munna huhuhu....

    ReplyDelete
  15. munna..
    gembira untuk org muda2 dan warga emas. org yg umo sedang2 ni..bawah x, atas pun x..tak dapek apo2..huhuh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails