Sahabat Alam Maya

Tuesday, October 25, 2011

Alhamdulillah... Naik Satu Tangga Lagi

Syukur Alhamdulillah..... hari ini naik lagi umur munna satu tangga. Dah 31 tahun rupanya ...rasa mcm baru je semalam munna ni dilahirkan... Cepatnya masa berlalu .... Terima kasih pada Allah kerana panjangkan usia munna dan dapat menikmati hidup ini dengan keluarga munna yang sangat munna sayangi. Pada teman-teman yang menitipkan ucapan buat munna... terima kasih munna ucapkan. Sesungguhnya munna sayangkan kamu semua.

47 comments:

  1. alhamdulillah, slamat mnyambut hari lahir, dear ;D

    ReplyDelete
  2. HAPPY BIRTHDAY Kak....!!! :)

    moga sentiasa dimurahkan rezeki..
    moga sentiasa dikurniakan kesihatan & kebahagiaan yg berpanjangan...Aminn..... (^_~)

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir..moga berbahagia bersama keluarga tersayang

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir..welcome to the 30's group..hehehehe..

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday kak..moga sentiasa bahagia:)

    ReplyDelete
  6. hepi birthday munna. Muda lagi munna ni ye. KC doakan munna sehat dan ceria sokmo. Teringin sgt2 nak jumpa munna. Hrp2 suatu hari nanti ada jodoh kita ye.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. akak doakan semoga munna panjang umur, murah rezeki dan mendapat umur yang berkat dan tubuh yg sihat hendaknya..

    ReplyDelete
  8. hapy bornday munna..eh..nnti wish kat fb ek..

    ReplyDelete
  9. happy birthday!!
    semoga panjang umur, murah rezeki, sihat & gembira selalu..amin.

    ReplyDelete
  10. HAPPY BIRTHDAY sahabat...
    Moga dipanjangkan umur, diberikan kekayaan, diberikan keberkatan dalam hidup, diberikan kebahagiaan, diberikan segala-galanya...

    Umur sekadar angka he..he..

    ReplyDelete
  11. happy birthday k.munna...
    ya dh wish sblum ni kt fb..
    apa2 pon lya doakan agr k,munna d berikan ksihatan y baik bpnjangan.amin

    ReplyDelete
  12. happy birthday k.munna...
    ya dh wish sblum ni kt fb..
    apa2 pon lya doakan agr k,munna d berikan ksihatan y baik bpnjangan.amin

    ReplyDelete
  13. happy birthday k.munna...
    ya dh wish sblum ni kt fb..
    apa2 pon lya doakan agr k,munna d berikan ksihatan y baik bpnjangan.amin

    ReplyDelete
  14. happy birthday k.munna...
    ya dh wish sblum ni kt fb..
    apa2 pon lya doakan agr k,munna d berikan ksihatan y baik bpnjangan.amin

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah.. Selamat Ulangtahun ye kak..

    Semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan panjang umur ye ;)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah syukur..Happy Birthday Munna..semoga panjang umur..dan dimurahkan rezeki..semoga bahagia bersama keluarga tercinta :)

    ReplyDelete
  17. selamat ulang tahun munna..:)

    ReplyDelete
  18. hepi besday to you...
    moga panjang umurnya..

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah....
    selamat hari lahir buat kak munna...

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah... Happy birthday dear..

    ReplyDelete
  21. hepi bday k.munna..
    semoga dikurniakan kesihatan baik yg berpanjangan...

    ReplyDelete
  22. hepi bday k.munna..
    semoga dikurniakan kesihatan baik yg berpanjangan...

    ReplyDelete
  23. Happy birthday to munna :)

    moga Allah berikan kegembiraan yg berganda buat diri munna :)

    ReplyDelete
  24. muda lagi tu munna :)

    selamat hari lahir ye
    semoga berjaya di dunia dan di akhirat ..amin

    ReplyDelete
  25. Selamat hari ulangtahun munna!!

    ReplyDelete
  26. Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu Kak Munna
    Allah selamatkan kamu...


    selamat hari jadi kak munna :)
    Semoga ceria2 sokmo :)

    love from mama likha :)


    p/s : cayanggg cik munna from mektok ikha :)

    ReplyDelete
  27. sebelom terlambat..

    SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-31 BUAT AKAK MUNNA..!!

    Allah selamatkan kamo..
    Allah selamatkan kamo..
    Allah selamatkan akak Munna..
    Allah selamatkan kamo...

    ^_^ smoga akak bahagian bersama keluarga tercinta..amin..

    ReplyDelete
  28. Selamat ulang tahun..
    Moga panjang umur dimurahkan rezeki..^_^

    ReplyDelete
  29. semoga kak munna bahagia selama2nya.. diberikan ketabahan dan dalam rahmat serta redha Allah sokmo.. ameeennn..

    ReplyDelete
  30. SELAMAT HARI LAHIR Munna ye..

    semoga panjang umo. murah rezeki, sihat tubuh badan, hidup aman bahagia disamping keluarga tersayang..kakNo doakan juga semoga segala amalan Munna akan direstui, dirahmati dan diredhai ALLAH SWT..juga semoga Munna sekeluarga tetap dalam lindunggan ALLAH SWT.. xlupa juga semoga Munna dan keluarga akan berjaya dunia akhirat...amiiiiiin

    ReplyDelete
  31. Muna, selamat hari jadi,

    moga Allah memberkati dan merahmati kehidupanmu, panjang umur dan murah rezki..amin Ya Rabb..

    Syahdu rasanya apabila dah naik setingkat lagi yee....apa pun harap Muna happy selalu..

    ReplyDelete
  32. happy birthday semoga panjang umur n murah rezeki

    ReplyDelete
  33. oh Kak Munna Ku, Salam Ulangtahun, moga sihat, bahagia sentiasa....

    ReplyDelete
  34. ada 9 tahun nak cukup 40 tahun masihi. ketnya ande orang kabo ke koi, 40 tahun hok nabi kabo ter kena kira tahun hijroh. dia kabo kale umo kita 38 tahun 8 bulan (tahun masihi) maknanya dah cukup 40 le umo kita kena beruboh jadik orang

    ReplyDelete
  35. selamat hari lahir dear..

    semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin..

    kita sebaya lah munna..

    ReplyDelete
  36. happy birthday akak..semoga dimurahkan rezeki lagi,dipanjangkan umur lagi & sentiasa diberikan kesihatan yg baik selalu,amin!

    ReplyDelete
  37. selamat hari lahir..
    moga sentiasa di bawah lindunganNYA dan sihat selalu.. ;)

    ReplyDelete
  38. masih belum telambat lagi nak wish..hepi besday to you..

    moga diberi kebahagiaan dalam hidup..

    ReplyDelete
  39. happy birhday munna!

    muda sgt lagi tu :)

    ReplyDelete
  40. Happy Belated Buffday ya Munna
    Semoga sihat, happy, succes selalu yaa

    ReplyDelete
  41. EPPY BDAY DEAR MUNNA ! ..

    semoga dipanjangkan umur

    dan dimurahkan rejeki selalu

    dan berbahagian bersama insan2 tercinta

    aminnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  42. akak...

    happy belated bday ye...
    semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...amin....

    ReplyDelete
  43. AaaAAaaAaaAaaAAAAa...kelewatan nak wish hepi besday!!

    Tp mak nk ucap jugak boley? hepi belated bufday ye munna. Moga pasni makin murah rejeki, dan dipanjangkan umor oleh Allah SWT

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails