Sahabat Alam Maya

Wednesday, October 19, 2011

WW : Bilahlah Nak Petik Sendiri

27 comments:

  1. teringin jugak..tapi cam dlm mimpi jer...tanam sendiri aci tak? T_T

    ReplyDelete
  2. beshnye kakmunna, merah menyala tuh...

    ReplyDelete
  3. wah..
    meriah nya..
    teringan nak makan dari pokok je..
    tak payah petik..
    hahahah

    ReplyDelete
  4. Sementar belum dapat kita petik kat kendailah munna:)

    ReplyDelete
  5. kat mana ada ladang epal ye munna..kat cameron kot..jom kita p petik sana hehehehe...

    ReplyDelete
  6. kat malaysia ke tu kak Munna? pokok betul ke kak? bak sepokok! heeee~

    ReplyDelete
  7. haha...dapat makan pun dah ok...

    ReplyDelete
  8. amboi merahnye epal tue... eh epal kan??

    ReplyDelete
  9. pernah petik sendiri masa di UK dulu, tapi bila bawa balik tak makan banyak pun...

    sebabnya tak pandai petik kot, semua mcm lom masak je...hahahah

    ReplyDelete
  10. Teruja tengok pokok berbuah lebat camni...

    ReplyDelete
  11. mak aikh, meriah nyerr..best nyer munna..munna punye kebun ke..??

    ReplyDelete
  12. akak, boleh petik kat cameron...tp tak lebat mcm ni buahnya,nak petik pun kene tunggu laa musimnya...kl tanam sendirikkkk....idok leee berbuah sampai tahun depan, tahun lagik satu dan tahun seterusnya...heheheh

    ReplyDelete
  13. teringin nak petik jugak ;)

    alangkah indah kalau dpt :))

    ReplyDelete
  14. sekali pandang mcm cerry. Bila dah pndg beriya,baru kenal..tu epal kan?

    Nak petik sendirik?? Petik dlm mimpi ajelah mak ni kot..

    mak takooot pi tempat sejuk! Muahahahaha

    ReplyDelete
  15. sape yg tnam niiii...merah mnyala..tliur lak gulp ;D

    ReplyDelete
  16. pergghhh.. Fresh dari Ladang tu... nyummmiii

    Followed sini (",)

    ReplyDelete
  17. impian yang sama, sapa ada benih pokok epal n anggur nak tanam ni!

    ReplyDelete
  18. bestkan..izan ni tgk asben je la petik2 gitu dulu masa dia bljr sana nun. kami ni petik dlm mimpi je la dulu hehe

    ReplyDelete
  19. blh petik ke ni?.. heheh
    munna tanam ker, ghajen.. =)
    hihihi

    ReplyDelete
  20. kna simpan duit g oversea ni.. tak tahan menengoknya.. merah menyala!

    ReplyDelete
  21. umak aihhh cantik bangat ni...
    uishh kalolah pokok ni ado depan umah dni syioknye ^__^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails