Sahabat Alam Maya

Wednesday, January 9, 2013

WW : Baju PJ


Hari ni tak pakai uniform .... cikgu meya kata ada PJ.

13 comments:

  1. saya dulu time pj pakai singlet je~keh keh~~

    ReplyDelete
  2. Hari Rabu PASTI memang kena pakai baju sukan.. Adib punya masih pakai yang lama warna hitam-kuning.

    ReplyDelete
  3. as-salam ;D
    amboi pagi2 dah bergambar ye;D

    comey dia,..

    cuba jgn tak cuba.saya masak guna pemanggang ajaib je.jimat minyak..hihi

    ReplyDelete
  4. alahai Kakak Meya nampak cute je pakai tudung ni..mesti semangat nak g school kan..

    ReplyDelete
  5. lawa tudung..ada renda1 lagi..;)

    ReplyDelete
  6. Memang gitu Munna. Kalau ada PJ kena terus pakai tak payah tukar pun sekarang tak macam kita dulu. Senang kan..

    ReplyDelete
  7. aah anak2 akk pun pkai baju PJ arinie munna ;)

    ReplyDelete
  8. afnan punya kaler oren...
    hijau pun cantk juga...

    ReplyDelete
  9. salam kak munna..
    hai kakak meya.. yeah..bleh la bersukan ye..cantik baju pj kakak meya :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails