Sahabat Alam Maya

Monday, January 7, 2013

Hari Pertama Kakak Meya


Punyalah bersemangat kakak meya nak pergi sekolah hari ni... siap bangun awal lagi. Alhamdulillah ..semuanya berjalan lancar untuk hari pertama kakak meya di Tadika Pasti Aqliah. Meya pun tak meragam ... munna tunggu sekejap je lepas tu terus balik. Jemput balik macam-macam yang dia ceritakan. Seronok bila tengok dia gembira... semoga terus bersemangat dan belajar baik2 ye kakak meya.

16 comments:

  1. Alhamdulillah, Meya anak yang bijak, InsyaAllah Meya akan jadi anak yang menyejukkan mata dan hati kedua org tuanya.

    ReplyDelete
  2. tgk muka senyum saja...seronoklah tu munna...

    ReplyDelete
  3. budak2 sekarang dah tak ramai yang suka nangis2 pi sekolah..budak2 sekarang ramai yang bijak2..kan munna..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah .. akak yakin meya boleh .. ;)

    ReplyDelete
  5. Wahh bestnyaa..Kakak Meya dah sekolah..happy lagi..mesti excited nak pg sekolah kan..

    ReplyDelete
  6. kakak meya seronok jumpa kawan..seronok jumpa cikgu

    ReplyDelete
  7. Pandai kakak Meya, camtu la semangat nak pi sekolah, bagus! Semoga kakak Meya dapat banyak ilmu di tadika & dapat ramai kawan :)

    ReplyDelete
  8. Sama je.. anak2 akak pun gembira p sekolah awal2 ni, harap2 mood sekolah tu berterusan sampai hujung thn,...
    Bab bgn pg, anak2 akak liat so akak mskkan sesi petang..

    ReplyDelete
  9. pantasnya masa berlalukan..kak meya dah pun bersekolah..

    ReplyDelete
  10. salam kak munna..
    hai kakak meya..dah mulakan alam persekolahan ye?
    alhamdulillah..rajin2 g skolah tau.. :)

    ReplyDelete
  11. Slmt melangkah kan kaki ke alam persekolahan buat kakak meya..
    Moga terus bersemangat sampai bila2.mesti lh kan..tentu seronok dpt ramai kwn2..:)

    ReplyDelete
  12. bagusnya. mcm ni la yang bagusnya.semangat nak ke sekolah.senang munna..hehe

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, good girl kakak Meya :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails