Sahabat Alam Maya

Friday, November 19, 2010

Makan Time..Saat Yang Di Tungu-Tunggu

Ini bubur nasi untuk yasmin ... munna cuma masak bubur nasi campur sawi dan bebola ayam sikit ... bila dah masak blend kasi hancur


ini baru first round ... selalunya menambah kalau yasmin makan

suka sangat buat mata sepet macam ni kalau orang nak snap gambar dia


Alhamdulillah.. yasmin dah kenyang

wajah yang menceriakan hati ummi

12 comments:

  1. gamba yasmin no 3 tu leh jual kt majalah........aarghhh comelnye!!!!!!!! doa2 sy dpt baby comel cm ni...kihkihkih (kawen pon lom...calon pon xde lg verangan)

    ReplyDelete
  2. nadey : kalau calon suami macam lee dong wook... sejuta kali lebih comel anak nadey nanti

    ReplyDelete
  3. comei nya anak akak ni... pinjam sat....

    ReplyDelete
  4. cedapp nyer...LM plg suka buat bubur baby..tp LM mmg tak letak makanan segera dalam tu.Paling suka anak mkn bertambah2 kan?hehe

    ReplyDelete
  5. amy : thanks.. umi dia x comel ke?

    ReplyDelete
  6. LM : stock ayam dah takde terpaksaguna bebola... klu ikan bilis yasmin tak laju sgt

    ReplyDelete
  7. wow!!!!!!!!! lee dong wook!!!!!!!!!! nak nak nak nak kihkihkih aminnnnnnnn

    ReplyDelete
  8. alolo..tomeynye yasmin..hehe..
    nak ye yasmin makan yg dah di blend..mcm sepupu sy dia xnak makan yg dah blend..dia luah balik..so mak dia kne masak bubur tu smpai hancur..lame la kne diri kat dapur tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails