Sahabat Alam Maya

Thursday, November 24, 2011

Hadiah Dari Citarasa Rinduan

Hari tu ada menang teka teki kat blog Ayu Citarasa Rinduan. Tak sangka pula ingatkan  teka-teki tu suka-suka je sekali ayu nak bagi hadiah... munna apa lagi mmg sukalah kalau ada yang sudi nak bagi hadiah.



Dah selamat tiba hadiah ni pagi semalam... Ayu ni macam tahu-tahu je munna tengah cari kalendar 2012. Setahun takkan lupakan Citarasa Rinduan dan tahun-tahun seterusnya.

26 comments:

  1. munna dpt hadiah dr blog ambo, add yana kat fb Maya Mayana gambo bunga butang kasi address maaa

    ReplyDelete
  2. qema xde lagi kalender tahun 2012 nih..suka kalendar camni, semuatulis detail pasal ct hehe

    ReplyDelete
  3. jauh tu.....hadiah dari Kulai ye Kak Munna?

    ReplyDelete
  4. dah dapat kalender 2012, kita masih mencari lagi..

    ReplyDelete
  5. Wahhh bestnyer..
    Dah boleh tau untuk tahun depan punya bila cuti..hehee

    ReplyDelete
  6. ala bestnyerr dapat kalender cina tu..mana nak carik lg ek..susah dpt la sejak dok KL nih, suma kalender cantik2 ja..kalau dok kedah dulu senang ja dpt..

    ReplyDelete
  7. Tahniah..awalnya dpt kalendar, cun plak tu.

    ReplyDelete
  8. ayu!!!!
    nak kalender jugak...:p

    ReplyDelete
  9. wowww..ada kalendar sendiri...hebat Ayu tu..:)

    ReplyDelete
  10. dapat kalendar lagik..nak juga ayu..

    ReplyDelete
  11. wah...clender cetakkan nama sendiri la...best..!!

    ReplyDelete
  12. wah...kalendar 2012..
    dr CR plak tu..
    besh3

    ReplyDelete
  13. tahniah... akhir taun ni bila beli kat mana2 mesti mintak kalender... kalau dapat lagi la sonang...

    ReplyDelete
  14. tetiba dni baru terasa 2012 dah nak dekat :D

    ReplyDelete
  15. tahniah2 :) rezeki mmg aku pun tak akan tolak :)

    ReplyDelete
  16. waaaaaaah...seronoknye munna dapat kalenda tu...len kali klo p kulai leh singgah kedai ayu hehehe,,

    ReplyDelete
  17. wahhhh,bestnya dpt calendar dari kak ayu! izan pun takde lg kalendar 2012 kecuali dok tgk kat hp n laptop hehe

    ReplyDelete
  18. amboiiii..rejeki tuh! Dah dpt calender thn 20122 lg tuh!

    ReplyDelete
  19. selamat pagi munna

    syukur, akhirnya sampai ke tangan munna..
    mulanya ayu kan, puas dok fikir nak boh dalam sampul surat macamana...
    last2 teringat kertas minyak..
    hehehhe..
    tu yang sampul ala2 kurang cun..

    terima kasih atas ingatan ya munna.....

    ReplyDelete
  20. Waaa dh dpt kalendar 2012...aida pn takde lagi kalendar thn dpn...Tahniah Kak Munna menang teka teki..mesti teror teka ni..hihihi..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails